رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 مهر 1400 - 21:29
  • کد خبر : ۱۱۸۸۹
  • چاپ خبر : محمد نوری، بی سر و صدا از پیکان جدا شد | کاپیتان اسبق پرسپولیس در مسیر مربیگری
به بهانه انتشار شماره پیراهن بازیکنان پیکان؛

محمد نوری، بی سر و صدا از پیکان جدا شد | کاپیتان اسبق پرسپولیس در مسیر مربیگری

محمد نوری کاپیتان کرمانشاهی سابق پرسپولیس در لیگ بیستم به دنبال خلق یک رکورد بی نظیر با پیراهن پیکان تهران است. به گزارش یاریزان و به نقل از "ورزش سه"، محمد نوری یکی از ستاره های تمام نشدنی فوتبال ایران است. بازیکن سابق سپاهان، پرسپولیس، تراکتور، پارس جنوبی و... که تجربیات زیادی در فوتبال ایران دارد، در آستانه ورود به 39 سالگی نیز توانایی های فنی زیادی دارد.

محمد نوری که فصل پیش بازیکن پیکان بود، خیلی بی سر و صدا از این تیم تهرانی جدا شد اما جدایی او تا امروز که پیکان شماره پیراهن بازیکنانش را اعلام کرد و نامی از نوری نبود، به چشم نیامد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد نوری که فصل پیش بازیکن پیکان بود، خیلی بی سر و صدا از این تیم تهرانی جدا شد اما جدایی او تا امروز که پیکان شماره پیراهن بازیکنانش را اعلام کرد و نامی از نوری نبود، به چشم نیامد.

به گزارش یاریزان و به نقل از طرفداری، با اعلام شماره بازیکنان پیکان در لیگ، غیبت نام محمد نوری، بازیکن سال گذشته این تیم نشان می دهد احتمالا او فوتبال حرفه ای را کنار گذاشته است به خصوص این که او امسال در یک دوره مربیگری هم شرکت کرده بود.

 

------------------------------------

ظاهرا محمد نوری، کفش ها را مثل بسیاری از ستارگان دیگر بی سرو صدا آویخته است، او دوران پر فراز و نشیبی در فوتبال ایران داشته است و بهترین دورانش در تیم پرسپولیس شکل گرفته بود.

محمد نوری که متولد دی ماه ۱۳۶۱ در شهر سنقر استان کرمانشاه است، فوتبال را از تیم همای تهران شروع کرد و بعد از درخشش در این تیم به سپاهان پیوست، در سپاهان عملکردش خوب بود و مورد توجه تیم صبا قرار گرفت و بالاخره در سال ۱۳۸۹ پرسپولیسی شد.

محمد نوری ۴ فصل تمام در پرسپولیس بود و بعد از دوران برجسته دوران فوتبالش به تیم المسیمیر قطر رفت، اوج گیری پرسپولیس از سال ۹۴ به بعد باعث شد تا پرسپولیسی ها غیبت او را هیچ گاه حس نکنند، محمد نوری سپس به تیم تراکتور رفت، ۲ سال هم پیراهن تیم پارس جنوبی جم را بر تن داشت و سال قبل در ۳۸ سالگی بازیکن تیم فوتبال پیکان شد و برای این تیم در حد توانش خوب بازی کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد نوری ۴۱۶ بازی در مسابقات مختلف برای تیم های باشگاهی کشورمان برگزار کرده است و در این تعداد بازی ۸۷ گل زده است و در ۲۲ بازی هم برای تیم قطری خود یک بار گل زده است، او برای تیم پرسپولیس ۴۲ گل زده است که بهترین بیلان عملکرد او محسوب می شود، محمد نوری ۲۷ بار در لیگ و ۱۵ بار در سطوح دیگر برای تیم پرسپولیس گل به ثمر رسانده است.

نوری، ۲۷ بازی ملی هم انجام داده و ۴ گل برای تیم ملی فوتبال کشورمان به ثمر رسانده است، او یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران بود که برای او در آینده حرفه ای و احتمالا حضور به عنوان یک مربی آرزوی موفقیت و روزهای بزرگ داریم.

نوری تیر ماه امسال در کلاس مربیگری درجه سی آسیا شرکت کرد و اگر طی روزهای آینده یه تیمی در لیگ آزادگان ملحق نشود، باید منتظر ورود رسمی اش به عرصه مربیگری بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی