رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 خرداد 1400 - 14:28
  • کد خبر : ۱۰۳۶۶
  • چاپ خبر : محمدایرج باقری به سمت رییس جدید هیات شطرنج استان کردستان انتخاب شد
با رای مجمع انتخاباتی؛

محمدایرج باقری به سمت رییس جدید هیات شطرنج استان کردستان انتخاب شد

به گزارش یاریزان؛ صبح امروز دوشنبه 10 خردادماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و اعضای رسمی، مجمع انتخابات هیات شطرنج استان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. تنها یک کاندیدای احراز پست ریاست هیات شطرنج استان در این مجمع حضور داشت و جهت جلب اعتماد اعضای مجمع برنامه های خود را ارائه کرد. "محمدایرج باقری" تنها کاندید احراز پست ریاست هیات شطرنج استان در حضور اعضای مجمع برنامه های خود برای چهار سال هدایت این هیات را ارائه کرد.

مجمع انتخابات هیات شطرنج استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و اعضای رسمی در سنندج برگزار شد و در پایان محمدایرج باقری به سمت رییس جدید این هیات انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجمع انتخابات هیات شطرنج استان کردستان در سنندج برگزار شد و در پایان محمدایرج باقری به سمت رییس جدید این هیات انتخاب گردید.

به گزارش یاریزان؛ صبح امروز دوشنبه ۱۰ خردادماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و اعضای رسمی، مجمع انتخابات هیات شطرنج استان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

 

------------------------------------

تنها یک کاندیدای احراز پست ریاست هیات شطرنج استان در این مجمع حضور داشت و جهت جلب اعتماد اعضای مجمع برنامه های خود را ارائه کرد.

“محمدایرج باقری” تنها کاندید احراز پست ریاست هیات شطرنج استان در حضور اعضای مجمع برنامه های خود برای چهار سال هدایت این هیات را ارائه کرد.

در پایان مراسم رای گیری محمدایرج باقری با کسب ۱۵ رای از کل آراء ماخوذه به مدت چهار سال آتی سکان هدایت این هیات را به دست گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ با تفویض اختیارات رئیس فدراسیون شطرنج به مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مجمع انتخابات هیات شرنج استان به ریاست “حامد جولائی” برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی