رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 دی 1398 - 11:47
  • کد خبر : ۵۹۷۱
  • چاپ خبر : مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان کردستان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان کردستان برگزار شد

به گزارش یاریزان؛ مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و دیگر اعضا در سنندج برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و دیگر اعضا در سنندج برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و دیگر اعضا در سنندج برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان کردستان با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون، جولائی مدیرکل ورزش و جوانان و دگر اعضای این هیات صبح روز سه شنبه ۲۴ دی ماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
هوشنگ شریعتی رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان دراین مجمع با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ ورزشکار جدید جذب شدند و پنج مسابقه استانی گلبال و دومیدانی برگزار شد، اظهار داشت: جوان گرایی و نوجوان گرایی مهمترین هدف این هیئت در سال جاری است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته تمام اعزام‌های کشوری انجام شده است، افزود: در سالی که گذشت چهار اردو برای بانوان و آقایان و یک همایش پاراالمپیک برگزار شد و توانستیم در مجموع شش مدال طلا کسب کنیم.
رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان کردستان ادامه داد: این هیئت در سال گذشته در مجموع یک میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال درآمد کسب کرده است که ۱۳ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال آن از سال ۹۶ به سال گذشته منتقل شده است و در کنار آن حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز هزینه داشته است.
شریعتی یادآور شد: همچنین امسال مسابقات دوومیدانی جوانان و نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان را برگزار کردیم و یک کلاس داوری دوومیدانی تطبیقی هم دایر شد که ۲۰ داور کارت معتبر داوری دریافت کردند.
وی در پایان سخنان خود بیان کرد: در لیگ گلبال آقایان کشور توانستیم به لیگ دسته دوم راه پیدا کنیم و در بخش بانوان هم تیم در لیگ دسته یک حضور دارد.

 

------------------------------------

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مجمع عمومی سالیانه هیات نابینایان استان گفت؛ عملکرد هیات نابینایان از دید اداره کل ورزش و جوانان کاملا مثبت و مورد قبول است.
حامد جولایی اظهار داشت: عملکرد این هیئت با توجه به کمبود امکانات و تجهیزاتی که با آن مواجه هستند بسیار مطلوب است و یکی از منظم ترین و بهترین هیئت های ورزشی کردستان به شمار می رود.
جولایی یادآور شد: ورزشکاران نابینا و کم بینای مستعد بسیاری در رشته های پاورلیفتینگ، گلبال، شنا، شطرنج و دو و میدانی در کردستان وجود دارند که می توان با سرمایه گذاری بیشتر بر روی آنان به یک قهرمان ملی و بین المللی تبدیل شوند.
وی بیان کرد: در راستای درآمدزایی این هیات نیز یک سالن ورزشی به آنان واگذار شده که می توانند درآمدزایی مناسبی از محل این سالن برای انجام هزینه های خود داشته باشند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی