رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 آبان 1399 - 11:25
  • کد خبر : ۸۰۳۷
  • چاپ خبر : مجمع عمومی سالیانه هیات انجمن های ورزش های رزمی استان ایلام برگزار شد
به ریاست یوسف بهتری؛

مجمع عمومی سالیانه هیات انجمن های ورزش های رزمی استان ایلام برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیات رزمی استان ایلام به ریاست یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در محل اداره کل ورزش و جوانان ایلام برگزار شد، در این مجمع مظفر علی شائی مدیرکل اداره ورزش و جوانان ایلام ، سجاد صفربیگی رئیس هیات رزمی استان و دیگر اعضای هیات حضور داشتند.

مجمع عمومی سالیانه هیات رزمی ایلام به ریاست یوسف بهتری در سالن اداره کل ورزش و جوانان ایلام برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجمع عمومی سالیانه هیات رزمی ایلام به ریاست یوسف بهتری در سالن اداره کل ورزش و جوانان ایلام برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع عمومی سالیانه هیات رزمی استان ایلام به ریاست یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در محل اداره کل ورزش و جوانان ایلام برگزار شد، در این مجمع مظفر علی شائی مدیرکل اداره ورزش و جوانان ایلام ، سجاد صفربیگی رئیس هیات رزمی استان و دیگر اعضای هیات حضور داشتند.

 

------------------------------------

در این مجمع که با رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی برگزار شد برنامه عملیاتی هیات رزمی در سال جاری بررسی و تصویب شد همچنین مقرر گردید یک قطعه زمین مناسب جهت ساخت مجموعه ورزش های رزمی در اختیار هیات انجمن های ورزش های رزمی ایلام قرار گیرد.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در مجمع عمومی سالیانه انجمن های ورزش‌های رزمی استان گفت: ایلام یکی از استان‌های پرظرفیت و دارای استعداد در زمینه ورزش رزمی است.

یوسف بهتری با بیان اینکه شرایط فدراسیون از نظر مالی محدود است اظهار کرد : هیات انجمنهای ورزش‌های رزمی در استان ایلام آنطور که باید مورد حمایت فدراسیون قرار نگرفته است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور حمایت مالی باید به شکل دیگری صورت گیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با اشاره به اینکه ایلام یکی از استان‌های پرظرفیت و دارای استعداد است، افزود: با توجه به اینکه ورزش‌های رزمی درآمدزا هستند ۱۰ درصد این درآمدها برای هیات در نظر گرفته شود.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در خصوص کمک مالی به هیات ورزش‌های رزمی ایلام تصریح کرد: تمام فعالیت‌های این رشته از جمله شرکت در مسابقات، اردوها و آموزش در صورت در اختیار قرار دادن سالن مناسب برای این استان رایگان می‌شود.

بهتری با بیان اینکه یکی از مشکلات استان‌ها نداشتن سالن مناسب است، گفت: چنانچه اداره ورزش و جوانان ایلام یک قطعه زمین دراختیار ما قرار دهد با کمک فدراسیون، سالن احداث می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست گفت: ورزش‌های رزمی در ۲ بخش زنان و مردان دارای ظرفیت ویژه‌ای است اما استان نیازمند تجهیزات تخصصی و آموزشی، اعزام مربیان به کلاس‌های ارتقا و اعزام مربیان از مرکز به ایلام است تا هزینه‌های این موارد به صفر برسد.

مظفر علی‌شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: انتظار داریم هزینه های ورودی لیگ برای ایلام به حداقل برسد و از توانمندی های ما در حوزه تصدی کمیته ها و عضو بودن در فدراسیون استفاده شود.

وی یادآور شد: فعالیت‌های صرف دولتی جوابگوی نیازها نیست و امیدواریم با نگاه خاص فدراسیون به مناطق محروم و دارای استعداد بیشتر از گذشته باشد و در تامین تجهیزات و منابع کمک‌های لازم را بعمل آورند


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی