رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 دی 1399 - 13:22
  • کد خبر : ۹۱۳۷
  • چاپ خبر : ماموریت ویژه سید جلال ؛ از کار انداختن خط حمله استقلال
در آستانه دربی 94 ؛

ماموریت ویژه سید جلال ؛ از کار انداختن خط حمله استقلال

مدیران باشگاه پرسپولیس از سیدجلال حسینی بعنوان کاپیتان این تیم خواستند تا هم تیمی‌های خود را در شرایط فعلی به آرامش دعوت کند.

سید جلال حسینی کاپیتان قرمزها یک وزنه بسیار مهم برای خط دفاعی پرسپولیس در بازی امروز برابر استقلال خواهد بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سید جلال حسینی کاپیتان قرمزها یک وزنه بسیار مهم برای خط دفاعی پرسپولیس در بازی امروز برابر استقلال خواهد بود.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس قرار است در ۳۸‌ سالگی هم حضور در دربی را تجربه کند. شاید اگر شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس مانده بود، سیدجلال شانس کمی برای حضور در دربی داشت اما حالا یحیی هیچ گزینه‌ای جز حسینی ندارد.

 

------------------------------------

با وجود سن‌ و‌ سال بالا هنوز سیدجلال یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس به حساب می‌آید و در بازی‌های گذشته لیگ توانسته انتظارات را برآورده کند. خوردن دو گل در هفت بازی نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها در خط دفاع یک ‌فرمانده تمام‌عیار داشته‌اند، فرمانده‌ای که اگر خستگی برایش دردسرساز نشود، در دربی هم مهره‌ای تاثیرگذار خواهد بود.

شماره چهار پرسپولیس که از سوی هواداران این تیم به «صخره» مشهور شده است، در سال های اخیر همیشه با پرسش هایی با موضوع خداحافظی مواجه بوده اما با گذر از آن ها، پاسخ سوال ها را در زمین مسابقه داده، همان جایی که لقب هواداران روی سکو را به یک واقعیت تبدیل و برای سه فصل، پرسپولیس را صاحب بهترین خط دفاعی ایران کرده است.

سید جلال که در یکی دو فصل اخیر بارها و بارها روی نیمکت قرمزها نشست در این فصل چنان با انگیزه بازی می کند که احساس می شود اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، او که در غیاب شجاع باید با کنعانی زادگان زوج خط دفاعی را مقابل شاگردان محمود فکری تشکیل دهد، در ۷ بازی اخیر یکی از علل کلین شیت های پرسپولیسی ها و آمار خوب خط دفاعی آنها در لیگ بیستم بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

باید دید کاپیتان سیدجلال این بار در بازی مقابل استقلال و دربی پایتخت در تقابل با مهاجمان آماده و گلزن استقلال می تواند در کنار سایر بازیکنان پرسپولیس در خط دفاعی عملکرد خوب خود را تداوم ببخشد یا خیر.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی