رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 آبان 1399 - 17:25
  • کد خبر : ۸۲۰۴
  • چاپ خبر : لژیونر کرمانشاهی در پرسپولیس جانشین شجاع خلیل زاده می شود؟
شایعه ای در فضای مجازی؛

لژیونر کرمانشاهی در پرسپولیس جانشین شجاع خلیل زاده می شود؟

ایمان سلیمی مدافع کرمانشاهی تیم فوتبال تراکتور تبریز تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت نوزدهمین دوره لیگ برتر را پیچیده توصیف کرد.

یکی از دغدغه های اصلی کادر فنی پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر جذب جانشین مناسب برای شجاع خلیل زاده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یکی از دغدغه های اصلی کادر فنی پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر جذب جانشین مناسب برای شجاع خلیل زاده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، با حضور سیدجلال و کنعانی، پرسپولیس همچنان صاحب یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی لیگ برتر است اما از دست دادن شجاع، ضربه‌ای نیست که به این زودی فراموش شود. قرمزها لیگ را مقابل سایپا در هفته اول با کلین ‎شیت آغاز کرده‌اند اما بعید است سید جلال حسینی در این شرایط سنی، بتواند در تک تک دیدارها برای تیمش به میدان برود. تیم یحیی به یک مدافع تازه‌وارد نیاز دارد تا در صورت مصدومیت یا محرومیت یکی از دو دفاع اصلی، ناگهان با مشکل کمبود بازیکن در قلب دفاع روبه‌رو نشود.

 

------------------------------------

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جایگزینی شجاع و کمک به خط دفاعی قرمزها با ایمان سلیمی، مدافع فصل گذشته تراکتور مذاکراتی داشته است. هر چند گفته می شد که سلیمی بعد از دو فصل حضور در تراکتور، با توجه به پیشنهاد خارجی قراردادش را با این تیم فسخ کرده است و در تدارک حضور در فوتبال پرتغال قرار دارد اما به نظر می رسد اگر مشکلی در ادامه پیش نیاید فصل آینده ایمان سلیمی را باید در پیراهن قرمز پرسپولیس ببینیم.

باشگاه پرسپولیس که تا به این لحظه اقدام به جذب هفت بازیکن لیگ برتری کرده و سهمیه‌ نقل و انتقالاتی‌اش تکمیل شده برای این موضوع تدبیر ویژه ای اندیشیده است. گفته می شود قرار است مدافع فصل گذشته تراکتور بعد از عقد قرارداد با یک تیم خارجی به صورت قرضی به پرسپولیس بیاید، راهی که پرسپولیس و سلیمی انتخاب کرده اند می تواند برای آنها پر هزینه باشد اما دیگر نیازی به خروج نام بازیکن جذب شده و یا رضایت باشگاه تراکتور ندارد.

هر چند طرفین سعی در این دارند که در مصاحبه های خود این موضوع را انکار کنند اما به نظر می رسد این انتقال قطعی خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

انتقال ایمان سلیمی به پرسپولیس سوژه بسیاری از روزنامه های صبح امروز بوده است و سعی کرده اند با بررسی ابعاد ویژه انتقال به حضور احتمالی وی در پرسپولیس بپردازند.

سلیمی مدتی پیش در گفت و گو با فوتبالی مذاکره با پرسپولیس را تایید کرده بود که با واکنش مدیران باشگاه تراکتور روبه رو شد تا پس از آن سلیمی هم در مصاحبه ای جداگانه برای اینکه خللی در این انتقال به وجود نیاید پیوستن به پرسپولیس را تکذیب کرده بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی