رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 27 مهر 1401 - 14:39
  • کد خبر : ۱۳۷۹۳
  • چاپ خبر : فهرست مواد ممنوعه ۲۰۲۳ توسط آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ منتشر شد

فهرست مواد ممنوعه ۲۰۲۳ توسط آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ منتشر شد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران " ایران نادو ": با توجوه به قوانین جهانی، نمونه های کنترل دوپینگ جمع آوری شده از ورزشکاران حداکثر تا یک هفته به آزمایشگاه ارسال می شود. به گزارش یاریزان، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران اعلام کرد: بر اساس استاندارد بین المللی وادا، هر نمونه کنترل دوپینگ باید حداکثر طی مدت یک هفته به آزمایشگاه های اکردیته ارسال شود. از این رو از آبان ماه سال جاری نمونه های کنترل دوپینگ جمع آوری شده از ورزشکاران، سه شنبه هر هفته تحویل شرکت حمل می شود. در خصوص نمونه گیری های انجام شده از فدراسیون وزنه برداری، به اطلاع می رساند در طول سال میلادی ۲۰۲۰ از رشته وزنه برداری مجموعا ۷۹ نمونه گرفته شده است. از این تعداد ۴۲ نمونه گیری در دو ماه اول سال میلادی انجام شده و نتایج همه دریافت شده است.

از سوی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ فهرست مواد ممنوعه ۲۰۲۳ منتشر شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

از سوی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ فهرست مواد ممنوعه ۲۰۲۳ منتشر شد.

به گزارش یاریزان؛ ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) ترجمه فهرست ممنوعه ۲۰۲۳ آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) را منتشر کرد.

 

------------------------------------

این لیست از تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ لازم الاجرا خواهد بود.

فهرست ممنوعه، بخشی اجباری از استانداردهای بین المللی برنامه جهانی مبارزه با دوپینگ است و فهرست مواد و روش های ممنوعه هر سال توسط گروه کارشناسان وادا (سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ) در کشورهای مختلف بازنگری شده است.

این امر به منظور ارائه آموزش مناسب به ورزشکاران، مربیان و نیروهای پشتیبان و شرح تغییرات به ورزش کشورها، مدنظر قرار می گیرد و در نهایت لیست مواد و روش های ممنوعه جدید از ابتدای ژانویه ۲۰۲۳ (۱۱ دی ۱۴۰۱) اجرایی خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

جهت دانلود و دریافت فایل PDF فهرست مواد ممنوعه ۲۰۲۳ توسط آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ بر روی لینک آبی رنگ کلیک (لمس) کنید.

 

طبق روال هرساله، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و سازمان نادو در ایران به نشانی اینترنتی http://iranado.ir/ ، آماده پاسخگویی به ورزشکاران در حوزه کنترل دوپینگ است.

نشانی : ﺗﻬﺮان، ﺑﺰرﮔﺮاه ﻧﯿﺎﯾﺶ، ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ورزﺷﯽ اﻧﻘﻼب، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ورزش ﭘﺎک ﻃﺒﻘﻪ ﺳﻮم

شماره تماس : ۰۲۱-۲۶۲۱۶۲۲۴

ایمیل : official@iranado.ir


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی