رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 تیر 1401 - 23:53
  • کد خبر : ۱۲۸۱۵
  • چاپ خبر : فسخ قرارداد استقلال با چهار بازیکن جوان!/ مطالبات میلیاردی را بخشیدند و رفتند

فسخ قرارداد استقلال با چهار بازیکن جوان!/ مطالبات میلیاردی را بخشیدند و رفتند

باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش اقدام به صدور مجوز برای مدارس فوتبال واجد شرایط در سراسر کشور نموده است. در همین راستا به اطلاع علاقه مندان و خانواده‌های محترم می‌رساند تا کنون مراکز زیر بصورت رسمی از این باشگاه مجوز کسب کرده‌اند و فعالیت هرگونه مراکز و مدارس دیگر با نام استقلال غیر قانونی بوده و مورد تائید این باشگاه نیست و در صورت مشاهده به صورت قانونی برخورد خواهد شد. شایان ذکر است متقاضیان اخذ و ثبت نام مجوز مدرسه فوتبال استقلال در سراسر کشور می‌توانند درخواست خود را از طریق ایمیل schools.fcesteghlal@gmail.com به باشگاه ارسال نمایند. لیست اسامی و آدرس مراکز مجاز مدارس فوتبال باشگاه استقلال واقع در شهر تهران: ۱- مدرسه فوتبال استقلال واقع در اتوبان باکری، خیابان ناصر حجازی، کمپ مرحوم ناصر حجازی و به مدیریت آقای مهدی امیرآبادی ۲- مدرسه فوتبال استقلال واقع در فرمانیه، مجتمع پردیس فرمانیه، به مدیریت آقای کاظم برجلو ۳- مدرسه فوتبال استقلال- واقع در شهر تهران، مجموعه ورزشی تختی - باشگاه ورزشی ستاره سازان جوان وطن به مدیریت آقای وحید یعقوبی‌زاده لیست اسامی و آدرس مراکز مجاز مدارس فوتبال باشگاه استقلال واقع شهرستان‌ها: ۱- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر رشت زمین ورزشی پیله داربن باشگاه فرهنگی ورزشی آرالیا به مدیریت آقای سید امین حسینی ۲- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر مشهد، بین معلم ۴۵ وچهارراه دانشجو و به مدیریت آقای امین جعفری دربندی ۳- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر پیرانشهر به مدیریت آقای فردین رابط ۴- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر یاسوج به مدیریت آقای بابک مرادی ۵- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر ابهر، مجموعه ورزشی شهید رجایی(آموزش و پرورش) و به مدیریت آقای سید محسن کوچکی ۶- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر سبزوار، مجموعه ورزشی سربداران و به مدیریت آقای علی اکبر شایان یگانه ۷- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر کرج، مجموعه ورزشی شهید چمران و به مدیریت آقای مقداد خدابنده ۸- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر قدس، مجموعه ورزشی شهدای کاووسیه و به مدیریت آقای محمد امین حاج‌محمدی ۹- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر صفاشهر شیراز، به مدیریت آقای محمدرضا بیانی ۱۰- مدرسه فوتبال استقلال واقع در شهر رودسر، استادیوم فوتبال شهید قاسمی و به مدیریت آقای موسی تقی‌پور ۱۱- مدرسه فوتبال استقلال در شهر مریوان به مدیریت آقای محمد جعفری واقع در زمین چمن‌های دانشگاه آزاد، شعبانی و زاگرس

بر اساس آخرین خبرهایی که به فوتبالی رسیده است، باشگاه استقلال با چهار بازیکنش فسخ قرارداد کرده و البته می خواهد یک بازیکن را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بر اساس آخرین خبرهایی که به فوتبالی رسیده است، باشگاه استقلال با چهار بازیکنش فسخ قرارداد کرده و البته می خواهد یک بازیکن را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، بر اساس تصمیم مدیریت باشگاه استقلال که احتمالا نظر ساپینتو هم در آن لحاظ شده است، استقلال با زکریا مرادی، فردین رابط، سینا خادم‌پور و امیرحسین خدامرادی فسخ قرارداد کرده است و البته قرار است متین کریم زاده را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد.

 

------------------------------------

باشگاه استقلال در صحبتی که با این بازیکنان داشته، به آنها گفته که اگر رضایتنامه‌شان را می‌خواهند، باید قید مطالباتشان از این تیم را بزنند. ماجرای متین کریم‌زاده با چهار بازیکن دیگر متفاوت بوده و او حاضر به بخشش مطالباتش نشده تا به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود. نکته جالب این فسخ ها این است که فردین رابط برای اینکه بتواند فسخش را بگیرد مطالبات دو میلیارد و هفتصد میلیون تومانی‌اش را بخشید. همین کار را سینا خادم‌پور انجام داد و از چهار میلیارد تومان، مطالباتش گذشت!

زکریا مرادی ۴۲ میلیون تومان طلب داشت و آن را بخشید و البته امیرخدامرادی هم از ۳۵۰ میلیون تومانش گذشت تا مثل دو بازیکن دیگر رضایت‌نامه‌اش صادر شود.

قرار است فردا صبح این بازیکنان برای فسخ قرارداد به باشگاه استقلال بروند. مطمئنا فردا روز پرخبری مقابل باشگاه استقلال خواهد بود و شاهد مصاحبه‌های این بازیکنان ودلایل فسخ قراردادشان از زبان آنها با خبرنگاران و گزارشگران خواهیم بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی