رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 دی 1399 - 11:43
  • کد خبر : ۹۲۰۷
  • چاپ خبر : فراهانی : تیم ها در لیگ دسته سوم فقط مجاز به جذب یک سهمیه فیفا هستند
پنجره نقل و انتقالاتی باز نمی شود؛

فراهانی : تیم ها در لیگ دسته سوم فقط مجاز به جذب یک سهمیه فیفا هستند

به گزارش یاریزان و به نقل از دی اسپورت؛ امیرحسین فراهانی‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تعویق در آغاز مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و همچنین به درخواست نهادهای مرتبط مبنی بر فاصله دو هفته ای مسابقات لیگ دسته دوم و سوم به جهت پوشش هرچه بهتر مسابقات، به این ترتیب آغاز مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم گفت: پنجره نقل و انتقالاتی تا پایان مرحله اول لیگ سه به هیچ وجه باز نخواهد شد‌.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم گفت: پنجره نقل و انتقالاتی تا پایان مرحله اول لیگ سه به هیچ وجه باز نخواهد شد‌.

به گزارش یاریزان و به نقل از وب سایت دی اسپورت؛ امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در پاسخ به این سوال که آیا پنجره نقل و انتقالاتی باز خواهد شد تا تیم ها بتوانند بازیکن جدید جذب کنند اظهار داشت: همانطور که از فصول گذشته مشخص است مرحله اول نیم فصل ندارد و فقط به صورت رفت و در ۱۳ هفته برگزار می شود در حال حاضر با توجه به پایان زمان نقل و‌ انتقالات در مرحله اول تیم های حاضر در این مرحله در صورت داشتن جای خالی در لیست‌شان می توانند یک بازیکن رده بزرگسال یا زیر ۲۳ سال به عنوان سهمیه فیفا جذب کرده به لیست خود اضافه کنند.

 

------------------------------------

فراهانی در خصوص اینکه تیم های صعود کننده از مرحله اول به مرحله نهایی چه تعداد می توانند بازیکن جذب کنند گفت: در پایان مرحله اول و شروع مرحله دوم تیم هایی که از مرحله اول به مرحله نهایی صعود کردند با رعایت قوانین آیین نامه نقل و انتقالات مجاز به جذب تعدادی بازیکن خواهند بود. فصل گذشته این تعداد ۵ بازیکن بود اما امسال طی جلسه ای که با اعضای کمیته نقل و انتقالات خواهیم داشت تعداد آن در فصل جاری را مشخص خواهیم کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی