رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 خرداد 1398 - 13:20
  • کد خبر : ۵۰۹۷
  • چاپ خبر : عادل مجللی : می‌توانم نتیجه‌ای بگیرم که در تاریخ ماندگار شود/ چرا از قایقرانی انتظار مدال ندارند؟

عادل مجللی : می‌توانم نتیجه‌ای بگیرم که در تاریخ ماندگار شود/ چرا از قایقرانی انتظار مدال ندارند؟

عادل مجللی دارنده مدال برنز جهان در کانو گفت: اگر برای من هم برنامه‌ مانند سایر ورزشکاران نوشته شود، می‌توانیم نتیجه‌ای بگیریم که در تاریخ ماندگار شود.

دارنده مدال برنز جهان در کانو گفت: اگر برای من هم برنامه‌ مانند سایر ورزشکاران نوشته شود، می‌توانیم نتیجه‌ای بگیریم که در تاریخ ماندگار شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

عادل مجللی دارنده مدال برنز جهان در کانو گفت: اگر برای من هم برنامه‌ مانند سایر ورزشکاران نوشته شود، می‌توانیم نتیجه‌ای بگیریم که در تاریخ ماندگار شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ عادل مجللی ملی‌پوش کرمانشاهی کانوی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره شرایط اردوها و تمرینات ملی‌پوشان، برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان و کسب سهمیه المپیک توکیو اظهار داشت: دومین اردوی‌مان به پایان رسید، سومین اردو هم قرار است در اردبیل پیگیری شود.قبل از اینکه رئیس فدراسیون مشخص شود اردوها تشکیل نمی‌شد و ما وضع بدی داشتیم. مهمترین فصل تمرین را از دست داده‌ایم. وقتی هم ورزشکار پاییز و زمستان تمرین نکند نمی‌تواند سال بعد نتیجه خوبی بگیرد مگر اینکه بتواند خودش را نگه دارد.

* با صلاحدید فدراسیون به کاپ جهانی نرفتیم

وی درباره عدم حضور در کاپ‌های جهانی که اعلام شد به خاطر عدم آمادگی ورزشکاران این اعزام صورت نگرفته، خاطرنشان کرد: اگر به کاپ جهانی نرفتیم صلاحدید مربیان و فدراسیون بود اما من در مسافت ۲۰۰ متر با توجه به تایم‌هایی که داشتم می‌توانستم نتایج خوبی بگیرم. من همیشه تمریناتم را در شهرستان داشتم در زمستان‌ها هم به تمرینات نمی‌آمدم اما باز هم شرایطی که داشتیم تأثیر خودش را گذاشت. عدم اعزام به کاپ‌ها فقط مربوط به عدم آمادگی ورزشکاران نبود بلکه فدراسیون یکسری مشکلات داشت، رئیس فدراسیون هم تغییر کرده بود. الان با توجه به اینکه رئیس فدراسیون از قهرمانان ورزشی است همه می‌خواهند به قایقرانی کمک کنند من هم هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

* شانس کسب سهمیه در مسابقات جهانی صفر است

دارنده مدال برنز کاپ جهانی در ادامه صحبت‌هایش درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک مجارستان خاطرنشان کرد: کسب سهمیه مقوله‌ای جداگانه است، کشورهای دیگر شرایطی را برای ورزشکاران‌شان مهیا می‌کنند که قابل قیاس با ما نیست. من شانس کسب سهمیه را در مسابقات جهانی مجارستان صفر می‌دانم اما این مسابقات می‌تواند محک خوبی باشد تا قایقرانان ببینند کجا هستند و چقدر با حریف فاصله دارند. آنها می‌توانند با آنالیز خوب فروردین ماه سال بعد نتیجه بگیرند و سهمیه المپیک کسب کنند. همه ورزشکاران قایقرانی تلاش می‌کنند چون آنها خودشان را وقف این رشته کرده‌اند.

* چرا از قایقرانی انتظار مدال ندارند؟

مجللی همچنین درباره اینکه شما در المپیک ریو حضور داشتید فکر می‌کنید بتوانید سهمیه بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو را هم بگیرید یادآور شد: چیزی که در قهرمانی جهان و المپیک دیدم فکرم را نسبت به ورزش عوض کرد. من دوست ندارم فقط در مسابقات حضور داشته باشم. اگر در توانم نبود مدال جهانی نمی‌گرفتم. اینکه چرا از قایقرانی توقع مدال ندارند، جای سؤال است. مگر ما چه کم داریم؟ کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اردوهای خارجی برای اشخاص مختلف و فدراسیون‌ها برگزار می‌کنند. چرا این اتفاق برای چند ورزشکار شاخص در قایقرانی رخ نمی‌دهد؟ در حالی که همه می‌دانند قایقرانی می‌تواند در بازی‌های آسیایی رنک ایران را تغییر دهد.

* کسب مدال در ورزش‌های رکوردی قطعی نیست

وی در پاسخ به این سوال که اشخاصی که برای آنها سرمایه‌گذاری صورت گرفته از جمله ورزشکارانی هستند که می‌توانند در توکیو مدال بگیرند، گفت: چه کسی می‌گوید مدال ورزشکار قطعی است؟ نمی‌توان گفت در یک ورزش رکوردی مدال قطعی است؛ برای سهراب مرادی در المپیک بعدی مدال کنار گذاشته بودند اما آیا کسی می‌دانست او آسیب می‌بیند؟ در توان ما هم هست که هم سهمیه و هم مدال المپیک بگیریم. احسان حدادی از دوستان من است و من به او افتخار می‌کنم او برنامه‌ریزی درستی دارد، اما آیا کسی برای عادل مجللی هم چنین برنامه‌ریزی دارد؟ اگر برای من هم این برنامه‌ها نوشته شود، می‌توانم نتیجه‌ای بگیریم که در تاریخ ماندگار شود، نه من، بلکه همه قایقرانان این توان را دارند. یکسری از ورزشکاران قایقرانی فقط آماده مدال‌آوری هستند که برای این هدف حمایت می‌خواهند.

* وزارت ورزش از قایقرانان حمایت کند

ملی‌پوش کانوی ایران در پایان گفت: چین در همه کاپ‌های جهانی مدال گرفته و در مسابقات جهانی هم سهمیه می‌گیرد. آنها یکسال کامل برای المپیک فرصت دارند، اما ما برنامه‌ریزی نداریم. ۵۰ درصد مسائل هم به خاطر این بود که رئیس فدراسیون مشخص نبود. شاید اگر سهرابیان زودتر می‌آمد برنامه‌ریزی‌ها بهتر می‌شد. من از وزارت ورزش می‌خواهم از چند ورزشکار قایقرانی حمایت کنند تا نتایج خوبی بگیریم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی