رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 22 فروردین 1398 - 17:58
  • کد خبر : ۴۵۱۹
  • چاپ خبر : طرفداران فردوسی پور امشب یک برنامه ویژه دارند! مدیران صدا و سیما تماشا کنند

طرفداران فردوسی پور امشب یک برنامه ویژه دارند! مدیران صدا و سیما تماشا کنند

برنامه شبکه ورزش تحت‌الشعاع اشتباهات بی‌پایان جواد خیابانی است، گزارش‌های سیانکی و رفقا هم جای خود دارد، علی انصاریان کارش را با رنجاندن مردم افغانستان شروع کرد، حتی برنامه میثاقی هم کپی ضعیفی از برنامه‌های فردوسی‌پور است.

  طرفداران فردوسی پور امشب قرار است به طرز جالبی حمایت خود را از این مجری محبوب نشان دهند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ برنامه فوتبال ۱۲۰ برای اولین بار در سال ۹۸ امشب رو آنتن شبکه ورزش می‌رود. این برنامه پرمخاطب ورزشی به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور در سال جدید با یک تغییر بزرگ کارش […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

طرفداران فردوسی پور امشب قرار است به طرز جالبی حمایت خود را از این مجری محبوب نشان دهند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ برنامه فوتبال ۱۲۰ برای اولین بار در سال ۹۸ امشب رو آنتن شبکه ورزش می‌رود. این برنامه پرمخاطب ورزشی به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور در سال جدید با یک تغییر بزرگ کارش را شروع می‌کند. پس از اختلاف عادل فردوسی‌پور و محمد حسین میثاقی عوامل سازنده فوتبال ۱۲۰ حمید محمدی را به عنوان مجری جدید این برنامه معرفی کردند.

در همین راستا جریانی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده که در آن تاکید دارند امشب طرفداران فردوسی پور حتما در مسابقه پیامکی فوتبال ۱۲۰ شرکت کنند چرا که هنوز عادل تهیه‌کننده این برنامه است و از این طریق می‌توان به مدیران تلویزیون نشان داد که فردوسی پور از چه میزان محبوبیتی بین مردم برخوردار است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی