رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 1 دی 1401 - 19:17
  • کد خبر : ۱۴۶۳۴
  • چاپ خبر : صحنه های جنجالی دیدار راه‌یاب ملل مریوان و گیتی پسند اصفهان | ویدئو
لیگ برتر والیبال ایران؛

صحنه های جنجالی دیدار راه‌یاب ملل مریوان و گیتی پسند اصفهان | ویدئو

روابط عمومی این باشگاه راه‌یاب ملل مریوان یک ویدئو را از صحنه های جنجالی دیدار این تیم با گیتی پسند اصفهان منتشر کرد. به گزارش یاریزان؛ در دیدار تیم های راه‌یاب ملل مریوان و گیتی پسند اصفهان از هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران، سبز پوشان مریوانی در پایان بازی به عملکرد داور مسابقه بسیا معترض بودند. در اطلاعیه منتشر شده از سوی روابط عمومی این باشگاه آمده است: داور مسابقه مرتکب اشتباهات فاحشی شد و روی نتیجه مسابقه تاثیر مستقیم گذاشت. راه‌یابی ها که ست اول را با برد پشت سر گذاشته بودند در نهایت مسابقه را با نتیجه 3 بر 1 واگذار کردند. ویدیویی که باشگاه راه‌یاب ملل مریوان از اشتباهات فاحش داور مسابقه در دیدار این تیم و گیتی پسند اصفهان منتشر کرده است: [aparat id='VOWyR'] صحنه 1: سرویس بازیکن راه‌یاب که در منطقه 5 تیم گیتی پسند داخل می شود و داور مسابقه به اشتباه اوت را اعلام می کند! صحنه 2: جا خالی تیم گیتی پسند توسط بازیکن راه‌یاب توپ گیری می شود اما داور به اشتباه اعلام می کند که توپ به زمین برخورد کرده است! صحنه 3: خطای تور مصطفی نجفی بازیکن گیتی پسند که کاملا تور را پایین کشید ولی داور به اشتباه خطای بازیکن راه‌یاب را اعلام کرد! صحنه 4: اسپک سرعتی بازیکن راه‌یاب به دست مدافع گیتی پسند برخورد می کند و داور امتیاز را به تیم گیتی پسند می دهد! صحنه 5: اسپک بازیکن راه‌یاب در پوئن حساس 26 بر 25 به دست بازیکن گیتی پسند برخورد می کند که داور ندید و منجر به باخت تیم راه‌یاب ملل مریوان شد! (اگر این امتیاز به نفع تیم گیتی پسند اعلام نمیشد بازی مساوی ادامه پیدا می کرد و چه بسا که بازی به ست پنجم کشیده می شد و سرنوشت کل بازی تغییر می کرد) شایان ذکر است؛ باشگاه راه‌یاب ملل مریوان در نامه ای، اعتراض خود را مبنی بر عملکرد ضعیف داوری مسابقه را تحویل فدراسیون والیبال داده است و پیگیر حق بر باد رفته خود خواهد بود.

روابط عمومی این باشگاه راه‌یاب ملل مریوان یک ویدئو را از صحنه های جنجالی دیدار این تیم با گیتی پسند اصفهان منتشر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

روابط عمومی این باشگاه راه‌یاب ملل مریوان یک ویدئو را از صحنه های جنجالی دیدار این تیم با گیتی پسند اصفهان منتشر کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در دیدار تیم های راه‌یاب ملل مریوان و گیتی پسند اصفهان از هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران، سبز پوشان مریوانی در پایان بازی به عملکرد داور مسابقه بسیا معترض بودند.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی روابط عمومی این باشگاه آمده است:

داور مسابقه مرتکب اشتباهات فاحشی شد و روی نتیجه مسابقه تاثیر مستقیم گذاشت. راه‌یابی ها که ست اول را با برد پشت سر گذاشته بودند در نهایت مسابقه را با نتیجه ۳ بر ۱ واگذار کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

ویدیویی که باشگاه راه‌یاب ملل مریوان از صحنه های جنجالی منجبر به اشتباهات فاحش داور مسابقه در دیدار این تیم و گیتی پسند اصفهان منتشر کرده است:

صحنه ۱:
سرویس بازیکن راه‌یاب که در منطقه ۵ تیم گیتی پسند داخل می شود و داور مسابقه به اشتباه اوت را اعلام می کند!

 

صحنه ۲:
جا خالی تیم گیتی پسند توسط بازیکن راه‌یاب توپ گیری می شود اما داور به اشتباه اعلام می کند که توپ به زمین برخورد کرده است!

 

صحنه ۳:
خطای تور مصطفی نجفی بازیکن گیتی پسند که کاملا تور را پایین کشید ولی داور به اشتباه خطای بازیکن راه‌یاب را اعلام کرد!

 

صحنه ۴:
اسپک سرعتی بازیکن راه‌یاب به دست مدافع گیتی پسند برخورد می کند و داور امتیاز را به تیم گیتی پسند می دهد!

 

صحنه ۵:
اسپک بازیکن راه‌یاب در پوئن حساس ۲۶ بر ۲۵ به دست بازیکن گیتی پسند برخورد می کند که داور ندید و منجر به باخت تیم راه‌یاب ملل مریوان شد!
(اگر این امتیاز به نفع تیم گیتی پسند اعلام نمیشد بازی مساوی ادامه پیدا می کرد و چه بسا که بازی به ست پنجم کشیده می شد و سرنوشت کل بازی تغییر می کرد)

 

شایان ذکر است؛ باشگاه راه‌یاب ملل مریوان در نامه ای، اعتراض خود را مبنی بر عملکرد ضعیف داوری مسابقه را تحویل فدراسیون والیبال داده است و پیگیر حق بر باد رفته خود خواهد بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی