رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 بهمن 1399 - 16:19
  • کد خبر : ۹۳۳۲
  • چاپ خبر : صابر رحیمی : ۳۰ تیم کرمانشاهی در لیگ های کشوری حضور دارند
در نشست با استاندار کرمانشاه بیان شد؛

صابر رحیمی : ۳۰ تیم کرمانشاهی در لیگ های کشوری حضور دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از حضور ۳۰ تیم کرمانشاهی در رقابت های لیگی رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از حضور ۳۰ تیم کرمانشاهی در رقابت های لیگی رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان کرمانشاه در نشست نمایندگان باشگاه های بدنسازی این استان با استاندار کرمانشاه، با بیان اینکه طی چندسال اخیر قدم های خوبی در ورزش کرمانشاه برداشته شده، اظهارکرد: در این مدت هم در بحث توسعه زیرساخت های ورزشی و هم جایگاه ورزش استان در کشور رشد بسیار خوبی را شاهد بوده ایم.

 

------------------------------------

وی افزود: در این مدت علیرغم اینکه بیماری کرونا باعث شد تا کاهش چشمگیری در تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان داشته باشیم، اما در مقابل اتفاقات مثبتی همچون حضور ۳۰ تیم کرمانشاهی را در رقابت های لیگی شاهد بودیم که میزبانی برخی از آنها همچون بدمینتون، بسکتبال و والیبال نیز در کرمانشاه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به تاثیرات منفی شیوع بیماری کرونا بر ورزش استان هم اشاره ای داشت و گفت: متاسفانه در این مدت باشگاه های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و داوران خسارات زیادی را از شیوع این بیماری متحمل شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت وارد شده در این مدت مربوط به باشگاه های ورزشی بویژه باشگاه های بدنسازی بوده، عنوان کرد: این درحالی است که در کرمانشاه در بحث پرورش اندام و بدنسازی پتانسیل های بسیار خوبی داریم و قهرمانان بزرگی تاکنون در این رشته داشته ایم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی در ادامه در پاسخ به گلایه تعدادی از نمایندگان باشگاه های ورزشی استان درخصوص صدور بی رویه مجوز تاسیس باشگاه بدنسازی در کرمانشاه و فاصله کم آنها از یکدیگر، اظهارکرد: این موضوع را قبول داریم که در برخی از نقاط شهر به واسطه تعدد باشگاه های بدنسازی فاصله آنها از هم بسیار کم است، اما از نظر قانونی نیز دست ما برای جلوگیری از ایجاد ازدحام باشگاه های بدنسازی در یک خیابان یا یک نقطه شهر بسته است.

وی گفت: تا چندسال پیش دستورالعملی داشتیم مبنی براینکه اگر کسی قصد تاسیس باشگاه بدنسازی دارد، باید فاصله ۴۰۰ متری از باشگاه های بدنسازی اطراف خود را رعایت کند، اما از سال گذشته وزارت ورزش ابلاغی به استان داشت که درآن اعلام شده بود که از این پس صدور مجوز تاسیس باشگاه بدنسازی بدون احتساب فاصله باشد، بنابراین باتوجه به این مسئله از باشگاه داران می خواهیم تلاش کنند کیفیت کار خود را بالا ببرند تا جذب ورزشکاران بیشتری داشته باشند.

سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونایی حوزه ورزش

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این نشست، از مشکلاتی که باشگاه های ورزشی برای دریافت تسهیلات کرونایی با آن مواجه شده اند گفت و اظهارکرد: بین تمام استان های کشور، تنها در سه استان است که بانک ها برای پرداخت تسهیلات کرونایی حوزه ورزش سخت گیری های زیادی می کنند که یکی از این سه استان کرمانشاه است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که سقف کل وامی که برای پرداخت به آسیب دیدگان حوزه ورزش در کشور در نظرگرفته شده حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده، برای همین پیش از آنکه این اعتبار بصورت کامل جذب شود، انتظار داریم بانک های استان همراهی بیشتری را با باشگاه های ورزشی داشته باشند تا از این تسهیلات سهمی هم به استان برسد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی