رفتن به بالا
  • دوشنبه - 6 اردیبهشت 1400 - 13:24
  • کد خبر : ۱۰۰۵۳
  • چاپ خبر : شکست آوالان کامیاران برابر نماینده بوشهر در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران
به میزبانی استادیوم آزادی کرمانشاه؛

شکست آوالان کامیاران برابر نماینده بوشهر در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران

به گزارش یاریزان و به نقل از فرتاک ورزشی، فریدون فاتحی سرمربی آوالان کامیاران گفت: از روز نخست به دنبال کسب نتایج درخور شان استان کردستان بودیم و تمام مجموعه برای رسیدن به این هدف تلاش کردند. وی افزود : همواره آوالان کامیاران به عنوان یکی از بهترین میزبان ها مطرح بوده که میهمان‌نوازی خوبی از حریفان خود انجام داده است.

تیم آوالان کامیاران در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران در مصاف با تیم ایرانجوان بوشهر متحمل شکست شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم آوالان کامیاران در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران در مصاف با تیم ایرانجوان بوشهر متحمل شکست شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال آوالان کامیاران نماینده استان کردستان در در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران در حالی به مصاف نماینده بوشهر رفت که به دلیل نبود روشنایی مناسب استادیوم به اجبار میزبانی خود را در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار کرد.

 

------------------------------------

نیمه نخست این بازی تقریبا پایاپای بود و هر دو تیم توانستند فرصت های نه چندان جدی را بر روی دروازه حریف ایجاد کنند، تا اینکه در دقایق پایانی نیمه نخست داور یک پنالتی را به سود تیم ایرانجوان گرفت و نماینده بوشهر نیز با به ثمر رساندن پنالتی برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم این دیدار نماینده کردستان سعی کرد تا با فشار بر روی دروازه حریف گل تساوی را به ثمر برساند اما این تیم مهمان بود که موفق شد ۲ گل دیگر را وارد دروازه آوالان بکند.

شاگردان فریدون فاتحی با تلاش زیاد درصدد جبران گل های خورده برآمدند اما تنها توانستند در واپسین ثانیه های پایانی بازی یک گل از گل های دریافتی را جبران کنند و بازی با نتیجه ۳ – ۱ به سود نماینده بوشهر به پایان رسید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سریال شکست های تیم آوالان کامیاران با این دیدار ادامه پیدا کرد و جایگاه نماینده کردستان از رده های میانه جدول به جایگاه دوازدهم تنزل پیدا کرد و این تیم در حال حاضر با ۱۷ امتیاز بالاتر از شهرداری بندرعباس ۱۶ امتیازی و نفت و گاز گچساران ۱۱ امتیازی قرار دارد.

گفته می شود در پایان این دیدار فریدون فاتحی سرمربی آوالانی ها استعفای خود را به مدیران این باشگاه تحویل داده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی