رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 مرداد 1399 - 13:20
  • کد خبر : ۷۲۸۹
  • چاپ خبر : شرایط استفاده قایقرانان ایلامی از سدهای این استان فراهم شد
مدیر کل ورزش وجوانان ایلام بیان کرد:

شرایط استفاده قایقرانان ایلامی از سدهای این استان فراهم شد

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با مدیر عامل آب منطقه ای در خصوص فعالیت و ایجاد کمپ ورزش قایقرانی در سدهای استان برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با مدیر عامل آب منطقه ای در خصوص فعالیت و ایجاد کمپ ورزش قایقرانی در سدهای استان برگزار شد.

به گزارش یاریزان به نقل از خبرگزاری برنا؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در این نشست با بیان این که استان ایلام از ظرفیت مطلوبی برای توسعه ورزش‌های آبی برخوردار است، گفت: برای عملیاتی شدن توسعه ورزش های ابی نیازمند همکاری وهمراهی مسولین هستیم که در حال حاضر این امر با استقبال آب منطقه ای برای استفاده از سدهای استان مواجه وسد کنگیر بعنوان پایلوت در اختیار رشته قایقرانی قرار می گیرد،

 

------------------------------------

علی شائی افزود: توجه به آینده ورزش قایقرانی و گسترش و توسعه پایدار این رشته از طریق استعدادیابی و بر پایی اردو های داخلی و خارجی و میزبانی مسابقات مختلف در دستور کار و برنامه های پیش بینی شده برای این هیات است.

اوبا اشاره به ضرورت ایجاد فضای شادی و امید در سطح این شهرستان گفت:یکی از کارهای بسیار خوب ایجاد زمینه لازم برای استفاده ورزشی و تفریحی از سدهای استان است که در این زمینه ورزش مفرح قایقرانی مورد تاکید ماست.

مدیر عامل آب منطقه ای در این جلسه گفت؛ از هیچ تلاشی برای توسعه ورزش به ویژه هیات قایقرانی استان دریغ نکرده و آمادگی خود را جهت استفاده از سد کنگیر در صورت داشتن استاندارد های لازم بعنوان پایلوت رشته قایقرانی اعلام می داریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی