رفتن به بالا
  • شنبه - 12 خرداد 1403 - 12:07
  • کد خبر : ۱۷۹۴۱
  • چاپ خبر : سکان تهران قهرمان لیگ برتر دراگون بوت بانوان ایران شد
با درخشش دو قایقران از سقز و سنندج؛

سکان تهران قهرمان لیگ برتر دراگون بوت بانوان ایران شد

مسابقات لیگ برتر دراگون بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش بزرگسال و آزاد به میزبانی دریاچه آزادی و قهرمانی دو تیم آوش خلیج فارس و سکان تهران پایان یافت. به گزارش یاریزان؛ مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش رده سنی آزاد و بزرگسال (بالای ۴۰ سال) امروز ۱۱ خرداد در دریاچه آزادی تهران برگزار شد. در رده سنی آزاد باشگاه‌های آوش خلیج فارس، سکان تهران، مورینگا، مارینا بندر عباس و امبرا و در رده بالای ۴۰ سال باشگاه های مورینگا، سکان تهران، آمبرا و مشعل دریا به رقابت با هم پرداختند. مرحله اول و دوم این مسابقات امروز با برگزاری ۸ مسابقه در هر مرحله در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود. باشگاه‌های شرکت کننده در مسافت‌های ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به مصاف هم رفتند. در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۲.۰۱ دقیقه مقام اول، سکان‌تهران با زمان ۲:۲۴.۴۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۴.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند. در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۲:۳۹.۷۳ دقیقه، سکان تهران با زمان ۲:۴۰.۷۸ دقیقه و آمبرا با زمان ۲:۵۴.۵۱ دقیقه اول تا سوم شدند. در دراگون‌ بوت ۲۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۵۵.۵۳ ثانیه مقام اول، مورینگا با زمان ۵۷.۱۰ ثانیه مقام دوم و سکان‌تهران با زمان ۵۷.۱۴ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند. در دراگون‌ بوت ۲۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۱:۰۳.۳۸ دقیقه، سکان تهران با زمان ۱:۰۴.۴۰ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۱:۰۸.۲۲ دقیقه اول تا سوم شدند. در دراگون‌ بوت ۱۰۰۰ متر رده سنی آزاد سکان‌تهران با زمان ۴:۵۳.۸۶ دقیقه مقام اول، مورینگا با زمان ۴:۵۶.۸۳ دقیقه مقام دوم و آوش خلیج فارس با زمان ۵:۰۲.۰۹ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند. در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال سکان تهران با زمان ۲:۴۴.۶۶ دقیقه، مورینگا با زمان ۲:۴۵.۳۶ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۲:۵۷.۱۱ دقیقه اول تا سوم شدند. در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد سکان تهران با زمان ۲:۲۳.۲۰ دقیقه مقام اول، آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۴.۱۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۶.۹۲ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند در دراگون‌ بوت ۲۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۱:۰۳.۸۵ دقیقه، سکان تهران با زمان ۱:۰۴.۰۸ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۱:۰۹.۹۵ دقیقه اول تا سوم شدند. در پایان این رقابت‌ها در رده سنی آزاد آوش خلیج فارس قهرمان، سکان تهران نایب قهرمان و مورینگا در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. و در رده سنی بالای ۴۰ سال سکان تهران اول، آوش خلیج فارس در جایگاه دوم و مشعل دریا جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

مسابقات لیگ برتر دراگون بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش بزرگسال و آزاد به میزبانی دریاچه آزادی و قهرمانی دو تیم آوش خلیج فارس و سکان تهران پایان یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات لیگ برتر دراگون بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش بزرگسال و آزاد به میزبانی دریاچه آزادی و قهرمانی دو تیم آوش خلیج فارس و سکان تهران پایان یافت.

به گزارش یاریزان؛ مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش رده سنی آزاد و بزرگسال (بالای ۴۰ سال) امروز ۱۱ خرداد در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

در رده سنی آزاد باشگاه‌های آوش خلیج فارس، سکان تهران، مورینگا، مارینا بندر عباس و امبرا و در رده بالای ۴۰ سال باشگاه های مورینگا، سکان‌تهران، آمبرا و مشعل دریا به رقابت با هم پرداختند.

مسابقات لیگ برتر دراگون بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش بزرگسال و آزاد به میزبانی دریاچه آزادی و قهرمانی دو تیم آوش خلیج فارس و سکان تهران پایان یافت.به گزارش یاریزان؛ مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش رده سنی آزاد و بزرگسال (بالای ۴۰ سال) امروز ۱۱ خرداد در دریاچه آزادی تهران برگزار شد. در رده سنی آزاد باشگاه‌های آوش خلیج فارس، سکان تهران، مورینگا، مارینا بندر عباس و امبرا و در رده بالای ۴۰ سال باشگاه های مورینگا، سکان‌تهران، آمبرا و مشعل دریا به رقابت با هم پرداختند. شایان ذکر است؛ گلاله مرادپور از سقز و مژگان رایج از سنندج دو عضو تاثیرگذار در قهرمانی تیم سکان‌تهران در لیگ برتر دراگون بوت بانوان ایران بودند. در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۲.۰۱ دقیقه مقام اول، سکان‌تهران با زمان ۲:۲۴.۴۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۴.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند. در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۲:۳۹.۷۳ دقیقه، سکان تهران با زمان ۲:۴۰.۷۸ دقیقه و آمبرا با زمان ۲:۵۴.۵۱ دقیقه اول تا سوم شدند. در دراگون‌ بوت ۲۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۵۵.۵۳ ثانیه مقام اول، مورینگا با زمان ۵۷.۱۰ ثانیه مقام دوم و سکان‌تهران با زمان ۵۷.۱۴ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند. در دراگون‌ بوت ۲۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۱:۰۳.۳۸ دقیقه، سکان تهران با زمان ۱:۰۴.۴۰ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۱:۰۸.۲۲ دقیقه اول تا سوم شدند. در دراگون‌ بوت ۱۰۰۰ متر رده سنی آزاد سکان‌تهران با زمان ۴:۵۳.۸۶ دقیقه مقام اول، مورینگا با زمان ۴:۵۶.۸۳ دقیقه مقام دوم و آوش خلیج فارس با زمان ۵:۰۲.۰۹ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند. در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال سکان تهران با زمان ۲:۴۴.۶۶ دقیقه، مورینگا با زمان ۲:۴۵.۳۶ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۲:۵۷.۱۱ دقیقه اول تا سوم شدند. در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد سکان تهران با زمان ۲:۲۳.۲۰ دقیقه مقام اول، آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۴.۱۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۶.۹۲ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند در دراگون‌ بوت ۲۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۱:۰۳.۸۵ دقیقه، سکان تهران با زمان ۱:۰۴.۰۸ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۱:۰۹.۹۵ دقیقه اول تا سوم شدند. در پایان این رقابت‌ها در رده سنی آزاد آوش خلیج فارس قهرمان، سکان تهران نایب قهرمان و مورینگا در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. و در رده سنی بالای ۴۰ سال سکان تهران اول، آوش خلیج فارس در جایگاه دوم و مشعل دریا جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است؛ گلاله مرادپور از سقز و مژگان رایج از سنندج دو عضو تاثیرگذار در قهرمانی تیم سکان‌تهران در لیگ برتر دراگون بوت بانوان ایران بودند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۲.۰۱ دقیقه مقام اول، سکان‌تهران با زمان ۲:۲۴.۴۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۴.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

 

در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۲:۳۹.۷۳ دقیقه، سکان تهران با زمان ۲:۴۰.۷۸ دقیقه و آمبرا با زمان ۲:۵۴.۵۱ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

در دراگون‌ بوت ۲۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۵۵.۵۳ ثانیه مقام اول، مورینگا با زمان ۵۷.۱۰ ثانیه مقام دوم و سکان‌تهران با زمان ۵۷.۱۴ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

 

در دراگون‌ بوت ۲۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۱:۰۳.۳۸ دقیقه، سکان تهران با زمان ۱:۰۴.۴۰ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۱:۰۸.۲۲ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

در دراگون‌ بوت ۱۰۰۰ متر رده سنی آزاد سکان‌تهران با زمان ۴:۵۳.۸۶ دقیقه مقام اول، مورینگا با زمان ۴:۵۶.۸۳ دقیقه مقام دوم و آوش خلیج فارس با زمان ۵:۰۲.۰۹ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

 

در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال سکان تهران با زمان ۲:۴۴.۶۶ دقیقه، مورینگا با زمان ۲:۴۵.۳۶ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۲:۵۷.۱۱ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد سکان تهران با زمان ۲:۲۳.۲۰ دقیقه مقام اول، آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۴.۱۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۶.۹۲ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند

 

در دراگون‌ بوت ۲۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۱:۰۳.۸۵ دقیقه، سکان تهران با زمان ۱:۰۴.۰۸ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۱:۰۹.۹۵ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی آزاد آوش خلیج فارس قهرمان، سکان تهران نایب قهرمان و مورینگا در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. و در رده سنی بالای ۴۰ سال سکان تهران اول، آوش خلیج فارس در جایگاه دوم و مشعل دریا جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی