رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 اسفند 1398 - 12:48
  • کد خبر : ۶۲۲۵
  • چاپ خبر : سمیه شهبازی : آمادگی جسمانی باید اولویت بازیکنان در شرایط شیوع کرونا باشد

سمیه شهبازی : آمادگی جسمانی باید اولویت بازیکنان در شرایط شیوع کرونا باشد

هفته دوازدهم رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه با بازی تیم وچان کردستان و سپاهان اصفهان دنبال شد که تیم کردستانی با ۲ گل مهمان خود را شکست داد. + فاطمه صادقی، سرشین کمانگر، فاطمه مخدومی ،زهره جلالی، سمیرا محمودپور، بینا کریمی، زهرا فتاحی فر، هلاله عبدالهی، سمیه خرمی، زهرا خواجوی، زهرا موسی زاده، غزاله بنی طالبی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی، الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان، آریسا رودباری، ثمین آهنی جان، ریحانه خادمی و فاطمه حاج امینی بازیکنان تیم وچان کردستان هستند.

سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال وچان کردستان : تعطیلات کنونی به دلیل ویروس کرونا به تیم‌ها ضربه می‌زند و اولویت اصلی باید آمادگی جسمانی بازیکنان باشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال وچان کردستان با بیان اینکه تعطیلات کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا به تیم‌ها و بازیکنان ضربه می‌زند، تاکید کرد که اولویت اصلی باید آمادگی جسمانی بازیکنان باشد.

به گزارش یاریزان سمیه شهبازی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: تعطیلی لیگ فوتبال زنان بدلایل شیوع ویروس کرونا می‌تواند از نظر بدنی یک سری افت و خیزها را برای بازیکنان ایجاد کند. متاسفانه زنان ما از نظر جسمانی همچون مردان نیستند و بازیکنان حرفه‌ای به شمار نمی‌روند تا در طول فصل تمرین کنند. چون لیگ فوتبال زنان حرفه‌ای نشده است این تعطیلات می‌تواند به تیم‌ها و بازیکنان آن ضربه بزند. با توجه به چنین شرایطی باید روی آمادگی جسمانی بازیکنان خود تمرکز کنیم به همین دلیل به آنان تمریناتی داده‌ایم تا در منزل آن را انجام دهند. امیدوارم در این مدت اضافه وزن پیدا نکنند.

 

------------------------------------

وی افزود: با بوجود آمدن چنین شرایطی سرنوشت تیم‌هایی که در صدر جدول هستند مشخص است اما رقابت برای تیم‌های رده سوم به بعد دشوار می‌شود زیرا بازیکنان از آمادگی کمتری برخوردار هستند. گرچه برای هر تیمی این وقفه در مسابقات لیگ برتر زیان‌آور و در روند بازی آنان تاثیرگذار است. بعد از عید نوروز نیز ادامه مسابقات در ماه رمضان است و وقتی دیدارها در این ماه برگزار شود باید دغدغه زمین و خیلی از مشکلات دیگر را داشته باشیم.

سرمربی وچان کردستان در خصوص آسیب رساندن بازیکنان آویسا خوزستان به «زهرا خواجوی» دروازه بان تیم وچان کردستان گفت: با بی‌اخلاقی در هر جایی موافق نیستم و فکر می‌کنم که اگر یک تیم جوانمردانه بازی کند حتی اگر به مقامی دست نیابد ارزش آن بازیکنان بیشتر است تا برای رسیدن به مقام تن به هر چیزی بدهند.

وی درباره باخت برابر شهرداری سیرجان عنوان کرد: متاسفانه روز بدی را برابر سیرجان سپری کردیم. توپ‌های ما گل نمی‌شد و دفاع تیم خیلی بد عمل کرد. خواجوی نیز بعد از آسیب‌دیدگی برابر خوزستان با غیرت در دروازه ایستاد تا به تیم کمک کند. نام او برای تیم ما یک وزنه است و وی با وجود مصدومیت در دروازه ایستاد. استرس و اشتباهات بازیکنان به تیم ضربه زد. تمرکز تیمی نداشتیم و همین امر سبب شد تا سیرجان از موقعیت‌ها استفاده کند و بازی را ببرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شهبازی یادآور شد: شور و هیجان لیگ این فصل خیلی کمتر از فصل گذشته بود اما بازی‌ها، بازیکنان و تیم‌ها سطح بالایی داشتند. همچنین در این فصل تیم‌هایی چون هیات فوتبال البرز و سیرجان افت و خیزهای بسیاری داشتند. یکی از هیجانات خوب این فصل کلین شیت زهرا خواجوی بود که خیلی خبرساز شد.

وی اضافه کرد: از نقاط ضعف لیگ فوتبال زنان می‌توان به نبود امکانات و زمین بازی بود. متاسفانه همچنان این مشکلات برای تیم‌ها آزار دهنده است. با چنین ضعف‌هایی و مصدومیت بازیکنان کیفیت لیگ پایین می‌آید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی