رفتن به بالا
  • سه شنبه - 19 مرداد 1400 - 22:48
  • کد خبر : ۱۱۲۸۱
  • چاپ خبر : سقوط کانیاو اشنویه بدلیل تفاضل گل کمتر / حفظ سهمیه بعثت کرمانشاه
پرونده لیگ سه برای کوردها بسته شد؛

سقوط کانیاو اشنویه بدلیل تفاضل گل کمتر / حفظ سهمیه بعثت کرمانشاه

به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه 35 اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه 72 بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه 80 دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

رقابت های هفته پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران با سقوط کانیاو اشنویه و حفظ سهمیه بعثت کرمانشاه همراه بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های هفته پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران با سقوط کانیاو اشنویه و حفظ سهمیه بعثت کرمانشاه همراه بود.

به گزارش یاریزان؛ هفته هجدهم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران با برگزاری پانزده دیدار در سه گروه برگزار شد.

 

------------------------------------

در مهمترین دیدار گروه دوم این رقابت ها دو تیم شهید اورکی اسلام شهر و بعثت کرمانشاه به مصاف هم رفتند و در پایان نود دقیقه تیم شهید اورکی با کسب پیروزی یک بر صفر بعنوان تیم اول این گروه راهی لیگ دسته دوم فوتبال ایران شد. بعثت کرمانشاه نیز ۲۶ امتیازی ماند و با قرار گرفتن در رده پنجم سهمیه خود را حفظ کرد.

در دیگر دیدار سرنوشت ساز این گروه دو تیم کانیاو اشنویه و پاس گیلان به مصاف هم رفتند. تلاش دو تیم به نتیجه یک بر صفر بسود کانیاوی ها منجر شد اما بدلیل تفاضل کمتر تیم کانیاو نسبت به تیم بنیامین ورزشی تهران، نماینده اشنویه و استان آذربایجان غربی با قرار گرفتن در رده هشتم گروه به مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال ایران سقوط کرد.

تیم آرتام تبریز با قرارگیری در رده دوم جدول مسابقات به مرحله پلی آف صعود کرد همچنین تیم های فرهنگ ایثار آستارا و پاس گیلان نیز بعنوان دیگر تیم های سقوط کننده از این گروه لقب گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

جدول گروه دوم مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران به شرح زیر است:

قابت های هفته پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران با سقوط کانیاو اشنویه و حفظ سهمیه بعثت کرمانشاه همراه بود. به گزارش یاریزان؛ هفته هجدهم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران با برگزاری پانزده دیدار در سه گروه برگزار شد. در مهمترین دیدار گروه دوم این رقابت ها دو تیم شهید اورکی اسلام شهر و بعثت کرمانشاه به مصاف هم رفتند و در پایان نود دقیقه تیم شهید اورکی با کسب پیروزی یک بر صفر بعنوان تیم اول این گروه راهی لیگ دسته دوم فوتبال ایران شد. بعثت کرمانشاه نیز 26 امتیازی ماند و با قرار گرفتن در رده پنجم سهمیه خود را حفظ کرد. در دیگر دیدار سرنوشت ساز این گروه دو تیم کانیاو اشنویه و پاس گیلان به مصاف هم رفتند. تلاش دو تیم به نتیجه یک بر صفر بسود کانیاوی ها منجر شد اما بدلیل تفاضل کمتر تیم کانیاو نسبت به تیم بنیامین ورزشی تهران، نماینده اشنویه و استان آذربایجان غربی با قرار گرفتن در رده هشتم گروه به مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال ایران سقوط کرد. تیم آرتام تبریز با قرارگیری در رده دوم جدول مسابقات به مرحله پلی آف صعود کرد همچنین تیم های فرهنگ ایثار آستارا و پاس گیلان نیز بعنوان دیگر تیم های سقوط کننده از این گروه لقب گرفتند. جدول گروه دوم مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران به شرح زیر است:

 

تیم‌ شهرداری نوشهر در مجموع با کسب ۳۸ امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه اول و ون پارس نقش جهان در مجموع با کسب ۳۶ امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه سوم به صورت مستقیم به مسابقات فصل آینده لیگ دسته دوم ایران راه یافتند.

تیم‌ پیام وحدت بیرجند با قرارگیری در رتبه دوم جدول گروه اول و تیم خلیج فارس بندرماهشهر با قرارگیری در جایگاه دوم جدول گروه سوم و همچنین در نهایت تیم شهدای رزکان البرز با ۳۳ امتیاز به عنوان بهترین تیم سوم از لحاظ امتیازی و چهارمین تیم صعود کننده به مرحله پلی آف رقابت های لیگ سه صعود کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی