رفتن به بالا
  • دوشنبه - 14 تیر 1400 - 13:06
  • کد خبر : ۱۰۸۴۱
  • چاپ خبر : سقوط نود ارومیه به لیگ دسته دوم فوتبال ایران
در ایستگاه سی و دوم؛

سقوط نود ارومیه به لیگ دسته دوم فوتبال ایران

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در اردوی آمادگی قبل از آغاز فصل جدید لیگ دسته یک در تهران به دو برد، یک مساوی و یک باخت دست یافت.

با قبول شکست مقابل تیمرایکا بابل در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، سقوط تیم نود ارومیه به لیگ دسته اول قطعی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با قبول شکست مقابل تیم رایکا بابل در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، سقوط تیم نود ارومیه به لیگ دسته دوم ایران قطعی شد.

به گزارش یاریان؛ دیدار بین دو تیم رایکا بابل و نود ارومیه در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی برگزار شد که با حواشی همراه بود که البته در لیگ یک به خاطر عدم بازتاب جدی آن در رسانه های گروهی طبیعی است. گویی یحیی بهاری مدیر تیم نود ارومیه با حکم صادره از سوی کمیته انضباطی از همراهی تیمش و حضور در استادیوم محروم شده بود اما برای این بازی به استادیوم آمده بود و با وجود تذکر مسئولین حاضر نشد استادیوم را ترک کند. از سویی عدم حضور وسایل سرمایشی در رختکن استادیوم شهدای هفتم تیر بابل موجب شد که علی لطیفی همانند فوتبال محلات در بین دو نیمه در زمین برای بازیکنان صحبت کند!

 

------------------------------------

در پایان این دیدار تیم رایکا بابل با هدایت پیروز قربانی با نتیجه ۱ بر صفر و البته به لطف گل بخودی نودی ها موفق شد حریفش را شکست دهد.

نود ارومیه که فصل گذشته تا یک‌قدمی صعود به لیگ برتر با وحید بیاتلو رفت و سپس فصل را در میانه‌های جدول به پایان برد، در این فصل از رقابت‌های لیگ یک عمدتا در نیمه پایینی جدول حضور داشت و از ۳۱ مسابقه، ۲۷ امتیاز کسب کرده، در رتبه هفدهم جدول قرار دارد و شوک چندباره تغییر کادرفنی هم در سیر نتیجه‌گیری این تیم تاثیری نداشته است.

نود ارومیه بعد از گل ریحان دومین تیمی است که به دسته دوم سقوط کرده است. سومین گزینه صعود هم چوکا تالش است که البته هنوز شانس برای بقاء در جدول بازی ها دارد به این خاطر که دو هفته به پایان بازی ها باقی مانده و ۴ امتیاز با نزدیک ترین تیم با منطقه خطر اختلاف دارد. تیم نود ارومیه در هفته های پایانی با جذب سیروس دین محمدی به عنوان مدیر فنی و علی لطیفی به عنوان مربی تلاش کرد در جدول بازی ها باقی بماند اما این تدابیر نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی