رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 اردیبهشت 1400 - 13:24
  • کد خبر : ۱۰۱۷۷
  • چاپ خبر : سردار و آوالان در مسیر ناهموار لیگ دسته دوم فوتبال ایران
پس از کسب نتایج ضعیف اخیر؛

سردار و آوالان در مسیر ناهموار لیگ دسته دوم فوتبال ایران

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران رای خود را دمورد اتفاقات پایانی دیدار تیم های سردار بوکان و شهرداری بم در لیگ دسته دوم صادر کرد.

  در پایان دیدارهای شب گذشته لیگ دسته دوم فوتبال ایران دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران با شکست مقابل حریفان، شرایط خود را برای بقا در این رقابت ها سخت تر کردند. به گزارش یاریزان؛ راقبت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران که در دو گروه برگزار می شود شب گذشته دوشنبه ۲۰ […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان دیدارهای شب گذشته لیگ دسته دوم فوتبال ایران دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران با شکست مقابل حریفان، شرایط خود را برای بقا در این رقابت ها سخت تر کردند.

به گزارش یاریزان؛ راقبت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران که در دو گروه برگزار می شود شب گذشته دوشنبه ۲۰ اردیبهشت در شهر های مختلف ایران پیگیری شد.

 

------------------------------------

تیم آوالان کامیاران که در ایستگاه هفدهم گروه اول این رقابت ها حاضر است در خانه تیم محتشم تبریز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در پایان این دیدار عکس ها و فیلم هایی منتشر شد که از ضرب و شتم بازیکنان آوالان حکایت دارد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در پایان دیدارهای شب گذشته لیگ دسته دوم فوتبال ایران دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران با شکست مقابل حریفان، شرایط خود را برای بقا در این رقابت ها سخت تر کردند. به گزارش یاریزان؛ راقبت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران که در دو گروه برگزار می شود شب گذشته دوشنبه 20 اردیبهشت در شهر های مختلف ایران پیگیری شد. تیم آوالان کامیاران که در ایستگاه هفدهم گروه اول این رقابت ها حاضر است در خانه تیم محتشم تبریز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. در پایان این دیدار عکس ها و فیلم هایی منتشر شد که از ضرب و شتم بازیکنان آوالان حکایت دارد. نماینده کامیاران در این رقابت ها در پایان هفته هفدهم با کسب هفده امتیاز در جایگاه سیزدهم گروه خود قرار دارد و با توجه به 14 تیمی بودن گروه خطر سقوط را بیش از پیش احساس می کند. تیم نفت و گاز گچساران با کسب یازده امتیاز در قعر جدول حضور دارد و آوالان برای بقا باید با تیم های ایران جوان بوشهر، شهرداری بندر عباس، فولاد نوین اهواز و محتشم تبریز که بیشتر از سه امتیاز با آنها فاصله ندارد، رقابت کند.

نماینده کامیاران در این رقابت ها در پایان هفته هفدهم با کسب هفده امتیاز در جایگاه سیزدهم گروه خود قرار دارد و با توجه به 14 تیمی بودن گروه خطر سقوط را بیش از پیش احساس می کند. تیم نفت و گاز گچساران با کسب یازده امتیاز در قعر جدول حضور دارد و آوالان برای بقا باید با تیم های ایران جوان بوشهر، شهرداری بندر عباس، فولاد نوین اهواز و محتشم تبریز که بیشتر از سه امتیاز با آنها فاصله ندارد، رقابت کند.

 

نماینده کامیاران در این رقابت ها در پایان هفته هفدهم با کسب هفده امتیاز در جایگاه سیزدهم گروه خود قرار دارد و با توجه به ۱۴ تیمی بودن گروه خطر سقوط را بیش از پیش احساس می کند. تیم نفت و گاز گچساران با کسب یازده امتیاز در قعر جدول حضور دارد و آوالان برای بقا باید با تیم های ایران جوان بوشهر، شهرداری بندر عباس، فولاد نوین اهواز و محتشم تبریز که بیشتر از سه امتیاز با آنها فاصله ندارد، رقابت کند.

آوالانی ها روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در دیداری حساس و سرنوشت ساز از ساعت ۱۹:۳۰ باید در اهواز به مصاف تیم فولادنوین برود و با کسب امتیاز شرایطش را بهبود ببخشد.

در گروه دوم این رقابت ها اما تیم سردار بوکان در ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری ارومیه مبزبان تیم اترک بجنورد بود که با دریافت ۳ گل یک قدم دیگر به سقوط نزدیک تر شد.

سردار بوکان که با اندیشه صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران پا به این مسابقات گذاشته بود با تغیرات مدیریتی و فنی که در مسیر این فصل تجربه کرد در پایان هفته هجدهم با کسب یازده امتیاز در رده سیزدهم گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

شهرداری بم با کسب ۱۰ امتیاز و میلاد مهر تهران با کسب ۱۳ امتیاز دو همسایه سردار بحساب می آیند. با توجه به اختلاف امتیاز تیم شمس آذر قزوین از تیم میلاد مهر می توان به تنها گزینه ماندن سردار در لیگ دسته دوم ایران نام برد.

چیزی شبیه معجزه لازم است تا سردار با پایان این فصل کابوس وار سهمیه اش را حفظ کند و بار دیگر همراه هواداران خون گرمش در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به میدان برود.

طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، سردار بوکان در ایستگاه نوزدهم، روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹:۳۰ در خانه تیم شمس آذر قزوین فرصت جبران ناکامی های خود را دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی