رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 آذر 1401 - 15:48
  • کد خبر : ۱۴۵۲۷
  • چاپ خبر : زهرا قنبری: هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تجربه بین‌المللی و بازی‌های دوستانه باشد

زهرا قنبری: هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تجربه بین‌المللی و بازی‌های دوستانه باشد

زهرا قنبری کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار مقابل فلسطین گفت: باید با هوشیاری و دقت بالا به مصاف فلسطین برویم و معتقدم حق هیچ اشتباهی را در این دیدار نداریم.

زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران می گوید انتظارات از تیم ملی فوتبال بانوان بالا رفته است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان می گوید انتظارات از تیم ملی فوتبال بانوان بالا رفته است.

به گزارش یاریزان؛ زهرا قنبری درباره صعود دو پله ای تیم ملی فوتبال بانوان در رنکینگ فیفا گفت: دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال بلاروس باعث این صعودمان در رنکینگ فیفا شد و به نظرم با این صعود اتفاق خوبی برای فوتبال ما رخ داد و مطمئنا آینده درخشانی در انتظار فوتبال بانوان است. آنچه مسلم است هر چه تیم ملی بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهد بیشتر آماده می‌شود. با توجه به برگزاری لیگ بازیکنان از لحاظ بدنی آماده اند و فقط نیاز است با بازی‌های تدارکاتی که فدراسیون فوتبال برنامه ریزی می‌کند این بازیکنان در کنار یکدیگر از لحاظ هماهنگی تیمی آماده شوند و در بازی‌های دوستانه تجربه کسب کنند.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: نتایجی که در دو دیدار دوستانه با تیم ملی بلاروس کسب کردیم، اعتماد به نفس را ما بالا برد. پیشرفت فوتبال بانوان نیاز به زمان دارد. این تیم واقعا پتانسیل خوبی دارد و قطعا اگر حمایت شود حرف های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم این حمایت ها تداوم داشته باشد. هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تجربه بین‌المللی و بازی‌های دوستانه باشد.

قنبری درباره مسابقات انتخابی المپیک در فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود، گفت: باید اردوهای مداوم و بازی های تدارکای زیادی برای انتخابی المپیک داشته باشیم در این صورت می‌توانیم فروردین ماه از گروه خود صعود کنیم. البته هنوز تیم‌های هم‌گروه ما مشخص نیستند، البته انتظارات از تیم ملی فوتبال بانوان بالاتر رفته است. بنابراین تمام سعی ما این است که نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا نتیجه‌ای در‌ شان فوتبال بانوان ایران کسب کنیم و بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: به نظرم امسال لیگ پویایی داریم و شاهد کیفیت، رقابت و جذابیت مسابقات در بالای جدول هستیم. همچینن سطح کیفی مسابقات ارتقا یافته است‌.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی