رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 آذر 1402 - 20:18
  • کد خبر : ۱۷۳۱۶
  • چاپ خبر : روز خوبِ کاوه کامل شد/ دادگاه CAS رأی فدراسیون فوتبال را نقض کرد

روز خوبِ کاوه کامل شد/ دادگاه CAS رأی فدراسیون فوتبال را نقض کرد

پس از تحمل سختی های فراوان در یکی دو سال گذشته، صدور رای دادگاه CAS خبر خوبی بود که شیرینی درخشش کاوه رضایی را در دیدار امروز سپاهان دو چندان کرد. به گزارش یاریزان؛ کاوه رضایی پس از صدور رأی کمیته وضعیت علیه خود، در نیم‌فصل دوم لیگ برتر نتوانست برای تیمی به میدان برود و به همین دلیل از فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و تراکتور به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد. با گذشت چند ماه از این شکایت، کاوه رضایی توانست رأی کمیته وضعیت در خصوص غیر قانونی تلقی شدن فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور را نقض کند. با برنده شدن کاوه رضایی در دادگاه CAS، باشگاه تراکتور دیگر نمی‌تواند ادعایی در خصوص غیر قانونی بودن فسخ قرارداد این بازیکن داشته باشد. این مهاجم اهل شهرستان اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه در دیدار امروز سپاهان مقابل هوادار از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و ده دقیقه بعد در دقیقه ۷۸ گل چهارم زردپوشان اصفهانی را به ثمر رساند و برای دومین هفته پیاپی برای این تیم گلزنی کرد.

پس از تحمل سختی های فراوان در یکی دو سال گذشته، صدور رای دادگاه CAS خبر خوبی بود که شیرینی درخشش کاوه رضایی را در دیدار امروز سپاهان دو چندان کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از تحمل سختی های فراوان در یکی دو سال گذشته، صدور رای دادگاه CAS خبر خوبی بود که شیرینی درخشش کاوه رضایی را در دیدار امروز سپاهان دو چندان کرد.

به گزارش یاریزان؛ کاوه رضایی پس از صدور رأی کمیته وضعیت علیه خود، در نیم‌فصل دوم لیگ برتر نتوانست برای تیمی به میدان برود و به همین دلیل از فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و تراکتور به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد.

 

------------------------------------

با گذشت چند ماه از این شکایت، کاوه رضایی توانست رأی کمیته وضعیت در خصوص غیر قانونی تلقی شدن فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور را نقض کند.

با برنده شدن کاوه رضایی در دادگاه CAS، باشگاه تراکتور دیگر نمی‌تواند ادعایی در خصوص غیر قانونی بودن فسخ قرارداد این بازیکن داشته باشد.

این مهاجم اهل شهرستان اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه در دیدار امروز سپاهان مقابل هوادار از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و ده دقیقه بعد در دقیقه ۷۸ گل چهارم زردپوشان اصفهانی را به ثمر رساند و برای دومین هفته پیاپی برای این تیم گلزنی کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی