رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 17 آذر 1401 - 16:15
  • کد خبر : ۱۴۳۸۴
  • چاپ خبر : رسولی : اولین سالن اختصاصی ورزشهای رزمی ارومیه به زودی افتتاح می شود

رسولی : اولین سالن اختصاصی ورزشهای رزمی ارومیه به زودی افتتاح می شود

امیر رسولی رئیس هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان آذربایجان غربی گفت: اولین سالن اختصاصی ورزشهای رزمی که سالنی مجهز و درخور ورزشکاران است، در ارومیه به زودی افتتاح خواهد شد. به گزارش یاریزان؛ امیر رسولی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی بیان کرد: هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان آذربایجان غربی از تعداد ۵۰۰۰ ورزشکار بیمه شده ، (طبق آمار فدراسیون پزشکی ورزشی ) برخوردار است، همچنین کمیته های فعالی در هیات در حال فعالیت هستند و کمیته های استعدادیابی، مربیان و داوران ساماندهی شده اند، ضمن اینکه با ۵۰ رشته تحت پوشش فدراسیون نیز همکاری داریم. وی که در مجمع انتخاباتی هیات استان در هشتم آبان ماه ، برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات انتخاب شد، در خصوص انتخاب دوباره خود گفت: در تمام این سالهایی که مسئولیت ریاست هیات را بر عهده دارم، تنها هدفم کمک و خدمت به هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان بوده و هیچ وقت دنبال منافع شخصی نبوده ام، خدا را شاکرم که اعضای مجمع نیز از فعالیت های بنده ابراز رضایت داشته و بار دیگر به من اعتماد کردند. رسولی، از افتتاح اولین سالن اختصاصی ورزشهای رزمی در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: پیش از این، برخی از شهرستان های استان آذربایجان غربی، دارای سالن اختصاصی ورزشهای رزمی بودند، اما ارومیه از این امکانات بی بهره بود که به یاری خداوند، سالن مجهز و درخور ورزشکاران را در اختیار گرفته ایم و در تدارک آن هستیم که تا یک ماه دیگر ، به صورت رسمی این مکان را افتتاح کنیم. رئیس هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان آذربایجان غربی درباره دیگر برنامه های پیش روی هیات استان ، گفت: در تدارک هستیم تا بتوانیم میزبانی مسابقات قهرمانی کشور رشته موی تای را در شهرستان ارومیه بر عهده بگیریم.

رئیس هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان آذربایجان غربی گفت: اولین سالن اختصاصی ورزشهای رزمی که سالنی مجهز و درخور ورزشکاران است، در ارومیه به زودی افتتاح خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امیر رسولی رئیس هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان آذربایجان غربی گفت: اولین سالن اختصاصی ورزشهای رزمی که سالنی مجهز و درخور ورزشکاران است، در ارومیه به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ امیر رسولی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی بیان کرد: هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان آذربایجان غربی از تعداد ۵۰۰۰ ورزشکار بیمه شده ، (طبق آمار فدراسیون پزشکی ورزشی ) برخوردار است، همچنین کمیته های فعالی در هیات در حال فعالیت هستند و کمیته های استعدادیابی، مربیان و داوران ساماندهی شده اند، ضمن اینکه با ۵۰ رشته تحت پوشش فدراسیون نیز همکاری داریم.

 

------------------------------------

وی که در مجمع انتخاباتی هیات استان در هشتم آبان ماه ، برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات انتخاب شد، در خصوص انتخاب دوباره خود گفت: در تمام این سالهایی که مسئولیت ریاست هیات را بر عهده دارم، تنها هدفم کمک و خدمت به هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان بوده و هیچ وقت دنبال منافع شخصی نبوده ام، خدا را شاکرم که اعضای مجمع نیز از فعالیت های بنده ابراز رضایت داشته و بار دیگر به من اعتماد کردند.

رسولی، از افتتاح اولین سالن اختصاصی ورزشهای رزمی در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: پیش از این، برخی از شهرستان های استان آذربایجان غربی، دارای سالن اختصاصی ورزشهای رزمی بودند، اما ارومیه از این امکانات بی بهره بود که به یاری خداوند، سالن مجهز و درخور ورزشکاران را در اختیار گرفته ایم و در تدارک آن هستیم که تا یک ماه دیگر ، به صورت رسمی این مکان را افتتاح کنیم.

رئیس هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان آذربایجان غربی درباره دیگر برنامه های پیش روی هیات استان ، گفت: در تدارک هستیم تا بتوانیم میزبانی مسابقات قهرمانی کشور رشته موی تای را در شهرستان ارومیه بر عهده بگیریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی