رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 مرداد 1399 - 12:23
  • کد خبر : ۷۳۷۹
  • چاپ خبر : رئیس هیات کونگ فو کرمانشاه : جایگاه کونگ فو بانوان استان این نیست!
پس از کناره گیری و مهاجرت مربیان مجرب؛

رئیس هیات کونگ فو کرمانشاه : جایگاه کونگ فو بانوان استان این نیست!

رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه بااشاره به ضعف کونگ فو بانوان در کرمانشاه، گفت: در استان کرمانشاه 48 مربی کونگ فو بانوان داریم که تنها یک چهارم آنها یعنی 12 نفر فعال هستند.

رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه بااشاره به ضعف کونگ فو بانوان در کرمانشاه، گفت: در استان کرمانشاه ۴۸ مربی کونگ فو بانوان داریم که تنها یک چهارم آنها یعنی ۱۲ نفر فعال هستند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه بااشاره به ضعف کونگ فو بانوان در کرمانشاه، گفت: در استان کرمانشاه ۴۸ مربی کونگ فو بانوان داریم که تنها یک چهارم آنها یعنی ۱۲ نفر فعال هستند.

به گزارش یاریزان؛ مجتبی همتیان در گفت و گو با ایسنا، با اذعان به ضعیف بودن کونگ فو بانوان کرمانشاه در کشور، اظهار کرد: هرچند در یکی دو سال اخیر تلاش‌هایی برای تقویت این بخش از کونگ فو استان انجام شده، اما هنوز ضعف‌هایی در آن داریم.

 

------------------------------------

وی عدم اجرای طرح‌های استعدادیابی و نبود مربیان توانمند و مجرب را مهمترین عوامل ضعف کونگ فو بانوان در کرمانشاه دانست و افزود: برای قدرتمند شدن این بخش درگام اول کمیته استعدادیابی را تشکیل دادیم و پس از آن برگزاری کلاس های بازآموزی و تغییر مدیریت کونگ فو بانوان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه بااشاره به فعال بودن تنها ۱۲ نفر از ۴۸ مربی کونگ فو بانوان در استان، خاطرنشان کرد: عدم شرکت مربیان در کلاس های دانش افزایی و بازآموزی در سنوات گذشته یکی از مشکلات مهم کونگ بانوان در کرمانشاه است که باعث شده نتوانیم استعدادی های بزرگی را در این رشته پرورش دهیم، لذا در نظر داریم از یک ماه آینده این کلاس ها را بصورت آنلاین برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین طی سالهای اخیر تعدادی از مربیان مجرب این رشته در کرمانشاه از فعالیت خود کناره گیری و یا مهاجرت کرده اند و جایگزین توانمندی برای آنها نداشته‌ایم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همتیان در ادامه اعلام کرد: در بحث استعدادیابی نیز در تلاشیم تا همانند سال گذشته بتوانیم با همکاری آموزش و پرورش استعدادهای جدید این رشته را شناسایی و زیر نظر مربیان آموزش دیده پرورش دهیم تا ارتقای کونگ فو بانوان استان را در سنوات آینده شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: هرچند شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های هیات را برای رشد کونگ فو استان به تاخیر انداخته، اما از طریق فضای مجازی برخی از برنامه را پیش می بریم تا افتی در جایگاه استان در این رشته نداشته باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی