رفتن به بالا
  • دوشنبه - 30 تیر 1399 - 13:20
  • کد خبر : ۷۱۷۸
  • چاپ خبر : ذوالفقارنسب : پرسپولیس به مهاجمی بهتر از علیپور برای زوج او نیاز دارد

ذوالفقارنسب : پرسپولیس به مهاجمی بهتر از علیپور برای زوج او نیاز دارد

به گزارش یاریزان؛ دکتر بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال گفت: تیم امید ما در بازی با ازبکستان تیمی ناهمگون نشان داد از نظر کار گروهی خوب نبودیم.

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور بازیکن خوبی است، اما پرسپولیس به مهاجمی بهتر از او برای قرار گرفتن در کنارش نیاز دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور بازیکن خوبی است، اما پرسپولیس به مهاجمی بهتر از او برای قرار گرفتن در کنارش نیاز دارد.

به گزارش یاریزان؛ بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگویی، در ارتباط با نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است، اما برای تکرار قهرمانی در فصل بعد و موفقیت در آسیا، به تقویت نیاز دارد. بیشترین خطی که تیم یحیی گل‌محمدی در آن به تقویت نیاز دارد، خط حمله است. علی علیپور بازیکن خیلی خوبی است، اما پرسپولیس باید مهاجمی بهتر از او در اختیار بگیرد تا در کنار علیپور یک زوج خوب را تشکیل دهند.

 

------------------------------------

وی در خصوص آینده بازیکنانی مثل مهدی ترابی که فرصت لژیونر شدن دارند، تصریح کرد: امیدوارم بازیکنی مثل ترابی اگر از پرسپولیس می‌رود، لژیونر شود، چون در ایران بهترین تیمی که می‌توانند بازی کند، در حال حاضر پرسپولیس است. اگر این بازیکنان می‌خواهند لژیونر شوند هم امیدوارم به اروپا بروند تا در فوتبالشان پیشرفت کنند نه لیگ‌های کشور‌های عربی.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون اینکه آیا جدایی احتمالی یا قطعی بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، بشار رسن، مهدی ترابی و محمد نادری از این تیم، نگران‌کننده خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم با رفتن این بازیکنان مشکل خاصی برای پرسپولیس ایجاد شود، چون این تیم فرصت دارد در تابستان جای خالی آنها را در خطوط مختلف، پر کند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی