رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 22 آبان 1399 - 20:26
  • کد خبر : ۸۲۸۲
  • چاپ خبر : ذوالفقارنسب : این انتقادات فقط در فوتبال ایران مطرح می‌شود / یاوری جایگاه ویژه‌ای داشت
در واکنش به انتقادات بی پایان؛

ذوالفقارنسب : این انتقادات فقط در فوتبال ایران مطرح می‌شود / یاوری جایگاه ویژه‌ای داشت

به گزارش یاریزان؛ دکتر بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال گفت: تیم امید ما در بازی با ازبکستان تیمی ناهمگون نشان داد از نظر کار گروهی خوب نبودیم.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال ایران در خصوص شرایط حال حاضر تیم ملی صحبت هایی را مطرح کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال ایران در خصوص شرایط حال حاضر تیم ملی صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش یاریزان؛ بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در خصوص بازی دوستانه تیم ملی برابر بوسنی اظهار داشت: این بازی و بازی های دوستانه دیگر بهترین فرصت برای کادر فنی است تا ارزیابی خوبی از شرایط ملی‌پوشان داشته باشند و بیشترین بهره این دیدار به کادر فنی می‌رسد که می‌تواند ملی پوشان را در شرایط مسابقه در قالب تیم ملی ایران ارزیابی کرده و تیم خود را برای بازی‌های رسمی آماده کند.

 

------------------------------------

ذوالفقارنسب در مورد لیست تیم ملی و انتقاداتی که به اسکوچیچ در خصوص این لیست وارد است تاکید کرد: متاسفانه در فوتبال ایران فرهنگ اشتباهی حاکم است که هر مربی هر لیستی را ارائه می دهد با مخالفت هایی روبه رو می شود به اعتقاد من این اتفاق فقط در فوتبال ایران رخ می دهد و اصلاً اتفاق خوبی نیست. در سراسر دنیا مربیان تیم های ملی بر اساس نیاز و شرایط خود نفراتی را در اردوهای مختلف مورد ارزیابی قرار می دهند تا بهترین ها را برای مسابقات رسمی انتخاب کند و این یک موضوع کاملا طبیعی است و انتقاداتی که در این خصوص می شود اصلاً درست نیست.

او در ادامه تاکید کرد: به اعتقاد من در کنار پیشرفت های فنی باید این مسئله نیز در فوتبال ما فرهنگ‌سازی شود انتقاداتی از این قبیل وارد نشود تا کادر فنی بتواند در اردوهای مختلف و بازی های متفاوت نفرات مختلفی را مورد ارزیابی قرار دهد.

کارشناس فوتبال ایران در پایان در خصوص فوت زنده یاد محمود یاوری به خبرنگار برنا گفت: یاوری جز مردان بزرگ و تاثیرگذار در فوتبال ایران بود و سال های زیادی از عمرش را در تیم های ملی و باشگاهی سپری کرد و در این مدت چهره های زیادی را به عنوان بازیکن و مربی به فوتبال ایران معرفی نمود. او جایگاه ویژه ای در فوتبال ایران داشت. شنیدن خبر فوت ایشان مرا متاثر کرد. جا دارد این اتفاق تلخ را به جامعه ورزش به خصوص جامعه فوتبال و خانواده ایشان تسلیت بگویم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی