رفتن به بالا
  • جمعه - 28 مهر 1396 - 14:22
  • کد خبر : ۲۵۸۸
  • چاپ خبر : دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال رسانه ورزش و خبرنگاران کردستان با حضور عادل فردوسی پور
به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد؛

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال رسانه ورزش و خبرنگاران کردستان با حضور عادل فردوسی پور

  دو تیم فوتبال رسانه ورزش و خبرنگاران کردستانی در حضور عادل فردوسی پور و در راستای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و در قالب دیداری دوستانه با هم مسابقه دادند.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از مهر، بعد از ظهر پنج شنبه و در زمین چمن شماره دو آزادی تهران، دو تیم فوتبال رسانه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دو تیم فوتبال رسانه ورزش و خبرنگاران کردستانی در حضور عادل فردوسی پور و در راستای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و در قالب دیداری دوستانه با هم مسابقه دادند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از مهر، بعد از ظهر پنج شنبه و در زمین چمن شماره دو آزادی تهران، دو تیم فوتبال رسانه ورزش و خبرنگاران کردستانی با هم دیدار کردند.

در جریان برگزاری این مسابقه که به مناسبت هفته تربیت بدنی و نکوداشت خبرنگار پیشکسوت ابراهیم دلاوری برگزار شد، تیم فوتبال رسانه ورزش توانست با نتیجه سه بر یک تیم مهمان را شکست دهد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم فوتبال خبرنگاران کردستان توانست در همان دقایق ابتدایی بازی یک یک گل از میزبان خوش پیش بیافتد ولی در نیمه دوم تیم فوتبال رسانه ورزش بازی را با سه گل به سود خود به پایان برد.
تک گل تیم فوتبال خبرنگاران کردستانی را در این دیدار صابر ساعدپناه به ثمر رساند و برای رسانه ورزش نیز عادل فردوسی پور از روی نقطه پنالتی و پیمان یزدانی خرم گلزنی کردند.

 

در تیم خبرنگاران کردستانی یحیی صمدی، بها ملکی، فتح الله میرانی، فرهاد شیری، آرمان نصراللهی، طاهر فیضی، ارشاد خلیل الهی، توفیق مفاخری، کیوان احمدی، زانیار دلیری، خبات اسکندری، صابر ساعدپناه، پویا رمضانی، آریان نصراللهی، عادل خلیلیان و سامان نادری حضور داشتند که سرمربی گری این تیم نیز بر عهده فرهاد شریف پور بود.

 

در تیم فوتبال رسانه ورزش نیز بازیکنان همچون رضا خسروی، محمد سیانکی، مهدی توتونچی، مهدی یزدانی خرم، پیمان اسدیان و عادل فردوسی پور بازی می کردند.

شایان ذکر است که در پایان این بازی تمرین تیم فوتبال استقلل تهران نیز آغاز شد و سرمربی تیم استقلال ضمن حضور در جمع اعضای دو تیم با آنها به بحث و گفتگو نشست.

 

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وقتی که شما در کنار رسالت اصلی خود که همانا اطلاع رسانی است به فوتبال هم توجه کرده و بازی می کند من بسیار خوشحالم و باید از شما به خاطر این کارها تقدیر کرد.

همچنین وریا غفوری بازیکن کردستانی تیم فوتبال استقلال تهران نیز ضمن حضور در جمع خبرنگاران با آنها دیدار و در خصوص برگزاری این دیدار دوستان به بحث و گفتگو پرداخت.

 

دیدار تیم های فوتبال رسانه ورزش و خبرنگاران کردستانی با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و شهرداری سنندج برای تامین هزینه های سفر خبرنگاران استان برگزار شد.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته قرار است که در آینده نیز تیم فوتبال رسانه ورزش ضمن سفر به سنندج، با تیم خبرنگاران کردستانی دیداری دوستانی داشته باشد.

 

عادل فردوسی پور

عکس: مبین پیمانکار/ مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی