رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 شهریور 1402 - 08:21
  • کد خبر : ۱۶۶۵۴
  • چاپ خبر : حضور دو فوتبالیست کردستانی در تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران

حضور دو فوتبالیست کردستانی در تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران

به گزارش یاریزان؛ مراسم قرعه کشی فوتبال بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان روسیه در شهر اوفای این کشور با حضور سرپرستان و سرمربیان هفت کشور شرکت کننده برگزار شد. در گروه B این مسابقات تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان با تیم های عراق و قزاقستان هم گروه شد. در گروه A نیز تیم های روسیه ، ازبکستان ، ویتنام و کامبوج با هم رقابت خواهند کرد. ملی پوشان تیم فوتبال ناشنوایان کشورمان در اولین دیدار خود راس ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه پنجم مردادماه به مصاف تیم عراق رفتند. [aparat id='sexuw'] فوتبالیست های ناشنوای کشورمان در یک بازی زیبا و دیدنی موفق شدند با سه گل تیم عراق را شکست دهند که زننده یکی از گل های تیم ایران، میلاد محمدی ملی پوش کردستانی بود و گل های دیگر این دیدار نیز توسط شاهین فصیحی و ایمان محبی به ثمر رسید. گفتنی است؛ در ادامه این رقابت ها تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راس ۱۳ روز شنبه هفتم مردادماه به مصاف تیم قزاقستان می رود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان لیست نهایی فوتبالیست های اعزامی به جام جهانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در مالزی را معرفی کرد که بر این اساس دو فوتبالیست کردستانی به این رقابت ها اعزام می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان لیست نهایی فوتبالیست های اعزامی به جام جهانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در مالزی را معرفی کرد که بر این اساس دو فوتبالیست کردستانی به این رقابت ها اعزام می شود.

به گزارش یاریزان؛ اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان به منظور حضور در چهارمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۳ ناشنوایان در مالزی، به میزبانی تهران (در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های ناشنوایان) زیرنظر کادرفنی برگزار شد.

 

------------------------------------

قادر تیموری سرمربی تیم اسامی ۲۰ بازیکن اعزامی به این مسابقات را به شرح ذیل معرفی کرد:

محمد قائدی، مصطفی مرادی، ایمان محبی، علی سلیمی، محسن فرضی، میلاد محمدی، حسین مصباحی، امیر حسین اسماعیلی، عبدالمهدی هاموری، شاهین فصیحی، محمدامین سلیمانی، پوریا سعیدی، حسن دشت بزرگ، رضا جدیری ، سینا صابری، اسماعیل عربلو، سید امین دهقان، محمدرضا گلپایگانی، امیررضا حسن زاده و جواد غلامی

براین اساس میلاد محمدی و پوریا سعیدی به عنوان دو نماینده از استان کردستان همراه با تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان به رقابت های جام جهانی فوتبال ناشنوایان در کشور مالزی اعزام می شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

چهارمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال ناشنوایان با حضور ۲۰ تیم و در پنج گروه از یکم لغایت ۱۵ مهرماه سال جاری به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد و ملی پوشان تیم فوتبال ناشنوایان ایران شامگاه امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه تهران را به مقصد مالزی ترک خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی