رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 اسفند 1397 - 21:36
  • کد خبر : ۴۱۹۲
  • چاپ خبر : جهانبخش جعفری برای بار دوم در طول یک فصل سرمربی بعثت کرمانشاه شد

جهانبخش جعفری برای بار دوم در طول یک فصل سرمربی بعثت کرمانشاه شد

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که از ابتدای فصل بندبال صعود به لیگ دسته اول بود در میانه راه دچار تغییر شد اما با بازگشت دوباره امروز جهانبخش جعفری برای بار دوم بعنوان سرمربی این تیم معرفی گردید.

  تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که از ابتدای فصل بندبال صعود به لیگ دسته اول بود در میانه راه دچار تغییر شد اما با بازگشت دوباره امروز جهانبخش جعفری برای بار دوم بعنوان سرمربی این تیم معرفی گردید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در ابتدای فصل افشین حسنی مدیرعامل تیم فوتبال بعثت کرمانشاه بدنبال جذب فرشید […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که از ابتدای فصل بندبال صعود به لیگ دسته اول بود در میانه راه دچار تغییر شد اما با بازگشت دوباره امروز جهانبخش جعفری برای بار دوم بعنوان سرمربی این تیم معرفی گردید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در ابتدای فصل افشین حسنی مدیرعامل تیم فوتبال بعثت کرمانشاه بدنبال جذب فرشید استحقاری سرمربی تیم نامدار بادران در لیگ دسته اول بود که با شکست مذاکرات، جهانبخش جعفری بعنوان سرمربی بعثت معرفی گردید و تا پایان هفته هفدهم لیگ دسته دوم به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت اما پس از شکست برابر آرمان گهرسیرجان به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

 

چندی بعد شهرام مهرپیما بعنوان سکان دار جدید بعثتی ها وارد میدان شد تا در شش فینال باقیمانده ناجی نماینده کرمانشاه شود و بهمراه این تیم به لیگ یک صعود کند. در سه دیداری که مهرپیما بر روی نیمکت بعثت نشست یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی را بدست آورد اما برخلاف آنچه که پیشبینی میشد پس از دیدار برابر تیم نیروی زمینی تهران و شکست در کرمانشاه با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر استعفا و جدایی به نشانه عدم حمایت مسئولان از بعثت را اعلام کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

مدیران باشگاه بعثت نیز در تصمیمی برای بار سوم دست به تغییرات در راس کادرفنی تیم خود زده و مجددا جهانبخش جعفری سرمربی سابق خود را به این تیم بازگردانند.

تیم بعثت با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد و در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه میهمان تیم قعر جدولی مس شهر بابک خواهد بود و با کسب پیروزی شانس خواهد داشت تا دوباره خود را به کورس صعود بازگرداند.

 

شایان ذکر است در پایان این رقابت ها سه تیم به لیگ دسته سوم سقوط و دو تیم نیز به لیگ دسته اول ایران صعود خواهند کرد. تیم صبای قم که در هفته اول انصراف خود را اعلام کرده بود یکی از سه تیم سقوط کننده خواهد بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی