رفتن به بالا
  • جمعه - 19 خرداد 1402 - 23:11
  • کد خبر : ۱۵۷۸۳
  • چاپ خبر : ثبت نام مدرسه فوتبال باشگاه پرسپولیس آغاز شد + شرایط و زمان شروع کلاس ها

ثبت نام مدرسه فوتبال باشگاه پرسپولیس آغاز شد + شرایط و زمان شروع کلاس ها

یکی از مسئولان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در این باشگاه فعالیت می‌کرد و به شهرت عجیبی رسید، یک تخلف پیچیده انجام داده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در جهت آموزش و استعدادیابی بازیکنان رده‌های پایه، شروع به کار و ثبت نام مدرسه رسمی فوتبال خود را اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در جهت آموزش و استعدادیابی بازیکنان رده‌های پایه، شروع به کار و شرایط ثبت نام در مدرسه رسمی فوتبال خود را اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای، از علاقه‌مندان رده‌های پایه دعوت کرد تا در کلاس‌های آموزش فوتبال که زیر نظر مربیان تیم های پایه آکامی فوتبال این باشگاه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

 

------------------------------------

علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام، در این کلاس‌ها شرکت کنند.

آموزش فوتبال در زمین بزرگ چمن مصنوعی ورزشگاه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) طی سه روز در هفته، در دو سانس در روز و در ساعات ۸ الی ۹:۳۰ دقیقه صبح و ۱۹:۳۰ الی ۲۱ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این کلاس‌ها باید عدد ۶ را به شماره ۲۰۰۰۶۶۶۶ ارسال پیام کنند و یا از لینک مستقیم School.persepolis.academy جهت ثبت نام اقدام نمایند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پس از انجام مراحل ثبت نام ، کلاس‌های مدرسه فوتبال باشگاه پرسپولیس از اول تیرماه، با در اختیار گذاشتن کوله، پیراهن، شورت و جوراب ورزشی برای هر فرد آغاز خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی