رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 6 بهمن 1401 - 23:04
  • کد خبر : ۱۵۰۰۱
  • چاپ خبر : تیم فوتبال جوانان بعثت کرمانشاه صاحب سهمیه لیگ برتر ایران شد

تیم فوتبال جوانان بعثت کرمانشاه صاحب سهمیه لیگ برتر ایران شد

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه پس از حضور در رده سنی امید در رده جوانان نیز صاحب سهمیه لیگ برتر ایران شد. به گزارش یاریزان و با اعلام رسمی باشگاه بعثت کرمانشاه، حضور تیم جوانان بعثت در فصل آینده در لیگ برتر باشگاه های ایران قطعی شده است. با رایزنی‌های بعمل آمده توسط افشین حسنی مدیر عامل این باشگاه، امتیاز تیم لیگ یکی امید که با نام مدافعان حرم کرمانشاه درمسابقات سال جاری حضور داشت با امتیاز لیگ برتر جوانان معاوضه و از این پس باشگاه بعثت دو تیم جوانان و امید در لیگ برتر باشگاه های ایران خواهد داشت. کادرفنی تیم جوانان بعثت و زمان و مکان تست گیری فنی برای حضور پرقدرت در لیگ برتر ایران، ظرف چند روز آینده از سوی باشگاه اعلام خواهد شد. شایان ذکر است، تیم بزرگسالان بعثت کرمانشاه نیز در لیگ دسته دوم ایران حضور دارد و در پایان هفته سیزدهم، با کسب 14 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه پس از حضور در رده سنی امید در رده جوانان نیز صاحب سهمیه لیگ برتر ایران شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه پس از حضور در رده سنی امید در رده جوانان نیز صاحب سهمیه لیگ برتر ایران شد.

به گزارش یاریزان و با اعلام رسمی باشگاه بعثت کرمانشاه، حضور تیم جوانان بعثت در فصل آینده در لیگ برتر باشگاه های ایران قطعی شده است.

 

------------------------------------

با رایزنی‌های بعمل آمده توسط افشین حسنی مدیر عامل این باشگاه، امتیاز تیم لیگ یکی امید که با نام مدافعان حرم کرمانشاه درمسابقات سال جاری حضور داشت با امتیاز لیگ برتر جوانان معاوضه و از این پس باشگاه بعثت دو تیم جوانان و امید در لیگ برتر باشگاه های ایران خواهد داشت.

کادرفنی تیم جوانان بعثت و زمان و مکان تست گیری فنی برای حضور پرقدرت در لیگ برتر ایران، ظرف چند روز آینده از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، تیم بزرگسالان بعثت کرمانشاه نیز در لیگ دسته دوم ایران حضور دارد و در پایان هفته سیزدهم، با کسب ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی