رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 22 اسفند 1398 - 12:59
  • کد خبر : ۶۲۶۰
  • چاپ خبر : تکذیب یک خبر از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز

تکذیب یک خبر از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز

تکذیب شد تکذیبیه اطلاعیه صدور انتشار جوابیه مطلب

اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز در پی انتشار مطالبی با عنوان “تخت های بیماران کرونایی در سالن های ورزشی سقز” با صدور اطلاعیه ای این مطلب را تکذیب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز در پی انتشار تصاویر و مطالبی در فضای مجازی با عنوان “تخت های بیماران کرونایی در سالن های ورزشی سقز” با صدور اطلاعیه ای این مطلب را تکذیب کرد.

به گزارش یاریزان؛ به دنبال انتشار تصاویری در فضای مجازی شهرستان سقز و استان کردستان با مضمون اختصاص سالن های ورزشی این شهرستان به بیماران کرونایی و استفاده حال حاضر و وجود تخت های بدحالان این نوع بیماری در اماکن ورزشی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان با صدور اطلاعیه ای این تصاویر و اخبار مربوط به آن را تکذیب کرد.

 

------------------------------------

در این اطلاعیه آمده است؛
به اطلاع عموم مردم و جامعه ورزشی شهرستان سقز می رساند؛ اداره ورزش و جوانان شهرستان با هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان کردستان و وزارت ورزش و جوانان و با تصمیم ستاد عملیات مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان کلیه اماکن و سالن های ورزشی دولتی و خصوصی را تعطیل اعلام کرده و به منظور پیشگیری از این ویروس مکررا اقدام به ضدعفونی آنها نموده است.

در این راستا و با توجه به دستور و تاکید وزیر محترم ورزش و جوانان، در صورت تشخیص و نیاز ستاد مبارزه با ویروس کرونا در سقز ، اماکن و سالن های ورزشی شهرستان در اختیار ستاد مزبور قرار خواهند گرفت.

لذا از این طریق اعلام می دارد؛ تصاویری که در فضای مجازی انتشار یافته هیچ کدام سالن های ورزشی شهرستان سقز نبوده و مطالب انتشار یافته کذب می باشد و تا این تاریخ هیچ سالن ورزشی این شهرستان برای بیماران احتمالی کرونا تجهیز نشده است، که در صورت اقدام در این راستا از طریق پایگاه خبری ورزش و جوانان کردستان اطلاع رسانی لازم جهت آگاه سازی افکار عمومی شهرستان و استان انجام خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی