رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 اسفند 1397 - 19:42
  • کد خبر : ۴۰۰۳
  • چاپ خبر : یک امتیاز شیرین خارج از خانه برای بعثت کرمانشاه + جدول

یک امتیاز شیرین خارج از خانه برای بعثت کرمانشاه + جدول

جدول لیگ دسته دوم فوتبال بعثت کرمانشاه

  در هفته بیست و یکم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه یک امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ تیم های فوتبال شهدای بابلسر و بعث کرمانشاه عصر امروز چهارشنبه ۸ اسفند در ورزشگاه علیزاده شهر بابلسر به مصاف یکدیگر رفتند که ۲ تیم در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در هفته بیست و یکم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه یک امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ تیم های فوتبال شهدای بابلسر و بعث کرمانشاه عصر امروز چهارشنبه ۸ اسفند در ورزشگاه علیزاده شهر بابلسر به مصاف یکدیگر رفتند که ۲ تیم در پایان ۹۰ دقیقه مسابقه به تساوی رضایت داده و امتیازات را تقسیم کردند.

گل های تیم بعثت کرمانشاه در این مسابقه توسط ایوب سبحانی پور از روی نقطه پنالتی و وحید نجفی هر ۲ در نیمه دوم به ثمر رسید.

تیم بعثت کرمانشاه با این تساوی ۲۷ امتیازی و در مکان ششم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت، تیم شهدای بابلسر نیز ۲۲ امتیازی و در مکان یازدهم ایستاد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این گروه تیم های آرمان گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز، نیروی زمینی تهران و پاس همدان نیز هر کدام با ۳۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

تیم بعثت کرمانشاه در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور روز چهارشنبه هفته آینده ۱۵ اسفند در دیداری حساس باید به مصاف نیروی زمینی تهران تیم دوم و ۳۰ امتیازی گروه برود.

 

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در این دوره از رقابت‌ها در گروه ب قرار گرفته و با تیم‌های، جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، نفت و گاز گچساران، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم به رقابت خواهد پرداخت.

 

در هفته بیست و یکم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه یک امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کرد.

جدول لیگ دسته دوم فوتبال بعثت کرمانشاه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی