رفتن به بالا
  • جمعه - 21 مرداد 1401 - 15:49
  • کد خبر : ۱۳۱۱۲
  • چاپ خبر : بسامی به مدال برنز مسابقات وزنه برداری بازیهای کشورهای اسلامی رسید

بسامی به مدال برنز مسابقات وزنه برداری بازیهای کشورهای اسلامی رسید

پوپک بسامی نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم حرکت یکضرب مسابقات وزنه برداری بازیهای کشورهای اسلامی قرار گرفت. به گزارش یاریزان؛ پوپک بسامی نماینده کرمانشاهی دسته ۵۵ کیلوگرم تیم وزنه برداری بانوان ایران دقایقی پیش در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به روی تخته رفت و با مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم این دسته قرار گرفت. وی در اولین حرکت یکضرب وزنه ۶۹ کیلوگرمی را بالای سر برد، در دومین حرکت وزنه ۷۱ کیلوگرمی را مهار کرد و در نهایت وزنه ۷۵ کیلوگرمی را مهار کرد اما هیات ژوری با بررسی و بازدید حرکت، آخرین تلاش بسامی را مردود اعلام کرد تا وی با ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم حرکت یکضرب قرار گرفته و آماده رقابت در حرکت دوضرب شود. کریستینا شرمتووا از ترکمستان با مهار وزنه ۸۹ کیلوگرم در جایگاه نخست این حرکت قرار دارد.

پوپک بسامی نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم حرکت یکضرب مسابقات وزنه برداری بازیهای کشورهای اسلامی قرار گرفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پوپک بسامی نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم به مدال برنز مجموع دسته ۵۵ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری بازیهای کشورهای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش یاریزان؛ پوپک بسامی نماینده کرمانشاهی دسته ۵۵ کیلوگرم تیم وزنه برداری بانوان ایران دقایقی پیش در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به روی تخته رفت و با مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم این دسته قرار گرفت.

 

------------------------------------

وی در اولین حرکت یکضرب وزنه ۶۹ کیلوگرمی را بالای سر برد، در دومین حرکت وزنه ۷۱ کیلوگرمی را مهار کرد و در نهایت وزنه ۷۵ کیلوگرمی را مهار کرد اما هیات ژوری با بررسی و بازدید حرکت، آخرین تلاش بسامی را مردود اعلام کرد تا وی با ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم حرکت یکضرب قرار گرفته و آماده رقابت در حرکت دوضرب شود.

کریستینا شرمتووا از ترکمستان با مهار وزنه ۸۹ کیلوگرم در جایگاه نخست این حرکت قرار دارد.

شایان ذکر است، تصمیم داوران در مورد اعلام خطا با اعتراض شدید کوروش باقری مربی تیم ملی وزنه برداری ایران قرار گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نماینده کرمانشاهی دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با رکورد مجموع ۱۶۵ کیلوگرم اولین مدال تیم وزنه برداری بانوان را به گردن آویخت.

پوپک بسامی نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم تیم وزنه برداری بانوان کشورمان که در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم این دسته قرار گرفته بود در دوضرب نیز توانست وزنه ۹۴ کیلوگرمی را مهار کرده و با مجموع ۱۶۵ کیلوگرم در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و مدال برنز این دوره از بازیها را به خود اختصاص دهد.

وی در دوضرب ابتدا وزنه ۸۷ کیلوگرمی و سپس وزنه ۹۴ کیلوگرمی را بالا سر برد و اما در سومین تلاشش موفق به مهار وزنه ۱۰۱ کیلوگرم نشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی