رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 تیر 1401 - 14:39
  • کد خبر : ۱۲۷۷۶
  • چاپ خبر : بساط شیر : با ۷ روز تمرین به کافا رفتیم / امیدوار به شکست ازبکستان هستیم

بساط شیر : با ۷ روز تمرین به کافا رفتیم / امیدوار به شکست ازبکستان هستیم

به گزارش یاریزان؛ حدیث بساط شیر در مورد شرایط تیم ملی در رقابت های کافا اظهار داشت:در این دوره از مسابقات که 5 تیم حضور دارند سطح مسابقات بالاست و تیم ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل پخش زنده مسابقات در دوشنبه همه تیم ها به خوبی همدیگر را آنالیز می کنند. وی افزود: هر تیمی با پیش زمینه خوبی وارد زمین می شود. درست است که تعداد گل های به ثمر رسیده بالا بوده اما سطح کیفی تیم ها نسبت به قبل پیشرفت کرده است. متاسفانه ما به دلیل آمادگی کمی که قبل از اعزام به مسابقات داشتیم فقط هفت جلسه تمرینی داشتیم و با جمع بندی دستورات تاکتیکی که کادر فنی از ما خواستند در مسابقات حاضر شدیم. این بازیکن ایلامی تصریح کرد: نهایت استفاده را از تاکتیک های مورد نظر مربیان برده ایم و توانستیم با اتکا به همان ها سه بازی را ببریم. خدا راشکر بازیکنان همه تاکتیک پذیر بوده اند و تنها مشکل ما کمبود زمان بود. گاهی در جریان مسابقه بدنی کم می آوریم و بدنمان نمی کشد. از آمادگی صددر صد برخوردار نیستیم اما همه توان خود را گذاشته اند. امیدواریم مقابل ازبکستان همه توان خود را بکار گیریم و ببریم. البته کار سختی هم هست. بساط شیر ادامه داد: یک همت بزرگ می خواهد. ازبکستان اردوها و بازی های دوستانه زیاد داشته ، تیم بسیار هماهنگی هستند و با تیم ملی آمریکا هم بازی داشته اند اما ما هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم و با 7 روز آمادگی آمده ایم اما امیدوارم که حریفمان را مغلوب کنیم و جام قهرمانی برای ایران باشد. شایان ذکر است؛ حدیث بساط شیر و فاطمه یوسفی از ایلام، فاطمه مخدومی از کردستان و فاطمه پسندیده از استان کرمانشاه در تیم ملی ایران حضور دارند.

حدیث بساط شیر مدافع ایلامی تیم ملی فوتبال بانوان ایران : ازبکستان اردوهای زیادی داشته و تیم هماهنگی است اما امیدوار هستیم که آنها را در آخرین بازی ببریم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حدیث بساط شیر مدافع ایلامی تیم ملی فوتبال بانوان ایران : ازبکستان اردوهای زیادی داشته و تیم هماهنگی است اما امیدوار هستیم که آنها را در آخرین بازی ببریم.

به گزارش یاریزان؛ حدیث بساط شیر در مورد شرایط تیم ملی در رقابت های کافا اظهار داشت:در این دوره از مسابقات که ۵ تیم حضور دارند سطح مسابقات بالاست و تیم ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل پخش زنده مسابقات در دوشنبه همه تیم ها به خوبی همدیگر را آنالیز می کنند.

 

------------------------------------

وی افزود: هر تیمی با پیش زمینه خوبی وارد زمین می شود. درست است که تعداد گل های به ثمر رسیده بالا بوده اما سطح کیفی تیم ها نسبت به قبل پیشرفت کرده است. متاسفانه ما به دلیل آمادگی کمی که قبل از اعزام به مسابقات داشتیم فقط هفت جلسه تمرینی داشتیم و با جمع بندی دستورات تاکتیکی که کادر فنی از ما خواستند در مسابقات حاضر شدیم.

این بازیکن ایلامی تصریح کرد: نهایت استفاده را از تاکتیک های مورد نظر مربیان برده ایم و توانستیم با اتکا به همان ها سه بازی را ببریم. خدا راشکر بازیکنان همه تاکتیک پذیر بوده اند و تنها مشکل ما کمبود زمان بود. گاهی در جریان مسابقه بدنی کم می آوریم و بدنمان نمی کشد. از آمادگی صددر صد برخوردار نیستیم اما همه توان خود را گذاشته اند. امیدواریم مقابل ازبکستان همه توان خود را بکار گیریم و ببریم. البته کار سختی هم هست.

بساط شیر ادامه داد: یک همت بزرگ می خواهد. ازبکستان اردوها و بازی های دوستانه زیاد داشته ، تیم بسیار هماهنگی هستند و با تیم ملی آمریکا هم بازی داشته اند اما ما هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم و با ۷ روز آمادگی آمده ایم اما امیدوارم که حریفمان را مغلوب کنیم و جام قهرمانی برای ایران باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

شایان ذکر است؛ حدیث بساط شیر و فاطمه یوسفی از ایلام، فاطمه مخدومی از کردستان و فاطمه پسندیده از استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات در تیم ملی ایران حضور دارند.

تیم ملی ایران با توجه به تفاضل گل در رده دوم جدول مسابقات است و‌ ازبکستان در صدر قرار دارد. دیدار شاگردان آزمون با ازبکستان چهارشنبه ساعت ۱۹ به وقت محلی برگزار می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی