رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 بهمن 1399 - 19:05
  • کد خبر : ۹۵۹۴
  • چاپ خبر : بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران / هفته پانزدهم + بیوگرافی
گزارشی اختصاصی؛

بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران / هفته پانزدهم + بیوگرافی

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت. به گزارش یاریزان؛ هفته پانزدهم لیک برتر فوتبال ایران ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید. در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

به گزارش یاریزان؛ هفته پانزدهم لیک برتر فوتبال ایران ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

 

------------------------------------

در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

آلومینیوم اراک (پیروزی دو بر یک برابر نفت مسجدسلیمان)

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مصطفی احمدی / متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۶ شهرستان بانه در استان کوردستان است و در این تیم شماره ۷ را برتن می کند. هافبک دفاعی و با تعصب اراکی ها پس از صعود آلومینیوم به لیگ برتر به این تیم اضافه شد و در این دیدار نیز از ابتدا در ترکیب حضور داشت. احمدی در پایان این بازی نمره خوب ۷ را از متریکا دریافت کرد.

نیما درودی / متولد ۲۰ دی ۱۳۷۵ شهرستان سنندج استان کوردستان است و در این تیم شماره ۹۰ را برتن می کند. هافبک هجومی تازه وارد آلومینیوم اراک در دیدار از ابتدا در جمع یازده نفر ابتدایی حضور داشت و بیشتر بعنوان مهاجم در پیروزی تیمش نقش ایفا کرد. جابر انصاری در دقیق ۶۸ بجای نیما درودی وارد زمین شد. درودی در پایان این بازی نمره خوب ۷ را از متریکا دریافت کرد.

آلومینیوم اراک روز سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مهمان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

 

استقلال تهران (شکست دو بر صفر برابر سپاهان اصفهان)

وریا غفوری / متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ شهرستان سنندج در استان کوردستان است و در این تیم شماره ۲۱ را برتن می کند. کاپیتان نامدار استقلالی ها که سمت راست آبی ها را در چند سال گذشته امن نگه داشته است در این دیدار از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت اما در روز ناکامی آبی های پایتخت نتوانست ناجی تیمش باشد. محمدحسین فلاح در دقیقه ۸۱ بجاب وریا غفوری به میدان آمد. وریا در این دیدار نمره ۶.۳۷ را از متریکا دریافت کرد.

فردین رابط / متولد ۷ آبان ۱۳۸۰ شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی است و در این تیم شماره ۴۲ را برتن می کند. هافک هجومی و گلزن آبی های پایتخت در این دیدار فرصت حضور در زمین را نداشت.

استقلال روز سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

 

پرسپولیس (پیروزی یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان)

محمد مهدی مهدی خانی / متولد ۴ مرداد ۱۳۷۶ شهرستان گیلان غرب در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۹ را برتن می کند. این مهاجم جوان و جنگنده در لیگ ۱۷ و ۱۸ پیراهن شهرخودرو را بر تن داشت و مجموعا ۱۵۷۸ در لیگ بازی کرد که حاصل آن دو گل زده، یک پاس گل و کسب یک پنالتی بود. وی فصل گذشته در تیم واراژدین لیگ کرواسی حضور داشت. مهدی خانی که پس از دیدار اول تیم پرسپولیس به این تیم پیوسته است از هفته دوم مسابقات لیگ برتر جواز حضور در ترکیب این تیم را پیدا کرد. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق پایانی دست به دو تعویض همزمان زد و مهدی عبدی و مهدی مهدی خانی را وارد زمین کرد تا به فشار حملاتش روی دروازه پیکان ادامه بدهد. اما این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر پایان یافت.

محمد عمری / متولد بخش سیلوانای ارومیه در استان آذربایجان غربی است. مهاجم وینگر ریز نقش فوتبال ایران که به تازگی به جمع بازیکنان کورد لیگ برتر ایران پیوسته است از امید های پرسپولیس به تیم بزرگسالان منتقل شده و از پایان هفته دوم تمریناتش را زیر نظر یحیی گل محمدی آغاز کرد. وی در این دیدار حضور نداشت.

پرسپولیس روز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم سایپا تهران خواهد بود.

 

پیکان (شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس)

محمد نوری / متولد ۱۹ دی ۱۳۶۱ شهرستان سنقر در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۱۴ را برتن می کند. این هافبک خوش سابقه با ۶۷ گل زده بهترین هافبک گلزن تاریخ لیگ برتر ایران محسوب می‌شود و بی تردید در پیکان به دنبال بهبود این رکورد خواهد بود. نوری بدلیل ابتلا به کرونا حضور در دیدار مقابل تیم سابقش را از دست داد. (با آرزوی سلامتی هرچه زودتر برای این فوتبالیست با اخلاق)

محمدطاهر امینی / متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۹ شهرستان مهاباد در استان آذربایجان غربی است و در این تیم شماره ۱۶ را برتن می کند. مهاجم خودرو سازان که به تازگی از تیم ماشین سازی به جمع پیکانی ها اضافه شده است در این دیدار در لیست هجده نفره حضور نداشت. وی بعنوان سهمیه امید حق شرکت در تیم بزرگسالان را نیز دارد.

پیکان تهران روز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

 

سایپا (شکست دو بر یک برابر تراکتور تبریز)

کوروش ملکی متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۰ شهرستان روانسر در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۱۲ را برتن می کند. ملکی در این دیدار در لیست ۱۸ نفره این تیم حضور داشت اما فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

سایپا تهران روز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران مهمان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

 

فولاد خوزستان (پیروزی دو بر صفر برابر شهر خودروی مشهد)

زبیر نیک نفس / متولد ۲۳ فروردین ۱۳۷۲ شهرستان دیواندره استان کردستان است و در این تیم شماره ۶ را برتن می کند. هافبک خلاق فولاد خوزستان در بین یازده بازیکن ابتدایی این تیم حضور داشت. در دقیقه ۱۶ پرتاب اوت بلند آبشک طی یک رفت و برگشت جلوی پای نیک نفس افتاد و هافبک فولاد توانست دروازه میلاد فراهانی را بازی کند و اولین گل خودش را در این فصل به ثبت برساند. در دقیقه ۲۴ سانتر پاتوسی با اثرگذاری نیک نفس به ساسان انصاری رسید و ضربه سر او گل دوم فولاد را رقم زد. نیک نفس که در این دیدار یک گل و یک پاس گل بثمر رساند تا بعنوان موثرترین بازیکن تیمش در این دیدار نمره عالی ۷.۹۹ را از متریکا دریافت کند و بعنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.

وحید حیدریه / متولد ۱۳ دی ۱۳۷۱ در کرج است و اصالتی کرمانشاهی دارد و در این تیم شماره ۵۰ را برتن می کند. دفاع چپ قدرتمند فولادی ها در این دیدار از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت و نقش بسزایی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

فولاد خوزستان روز سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ از ساعت ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

 

ماشین سازی تبریز (پیروزی یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان)

محمد سهرابی نژاد / متولد ۲۴ تیر ۱۳۷۸ در کرمانشاه است. این بازیکن خوش آتیه در جریان تمرینات پیش فصل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه مسابقات این فصل را از دست داد. (با آرزوی سلامتی هرچه زودتر برای این فوتبالیست آینده دار)

ماشین‌سازی تبریز روز سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز میزبان تیم شهرخودرو مشهد خواهد بود.

 

نفت مسجد سلیمان (شکست دو بر یک برابر نفت مسجدسلیمان)

سیروان قربانی / متولد ۴ مهر ۱۳۷۲ شهرستان کامیاران در استان کردستان است و در این تیم شماره ۳ را برتن می کند. مدافع مستحکم نفتی ها در این دیدار در لیست ۱۸ نفره این تیم حضور داشت اما فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

نفت مسجدسلیمان روز سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۴:۳۰ – ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

 

کاوه رضایی، بختیار رحمانی، ایمان سلیمی، امیر یزدانی، و یاسین حسن زاده دیگر بازیکنان کورد هستند که بدلیل حضور در فوتبال خارج از ایران در این لیست حضور ندارند.

 

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت. به گزارش یاریزان؛ هفته پانزدهم لیک برتر فوتبال ایران ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید. در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

  • لطفا اگر اطلاعات بیشتری دارید در خصوص بازیکنان کورد در لیگ برتر دارید جهت بررسی عملکرد ایشان در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی