رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 خرداد 1403 - 15:44
  • کد خبر : ۱۷۹۵۳
  • چاپ خبر : بربست: تمرینات فشرده در پنج روز/ از باتجربه‌ها نکات زیادی یاد گرفتم

بربست: تمرینات فشرده در پنج روز/ از باتجربه‌ها نکات زیادی یاد گرفتم

محمد بربست قطر پاسور جوان مهابادی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که بطور مداوم تمرینات را پیگیری می کنیم، گفت: بچه‌ها در این چند روز خوب تمرین کرده‌اند و امیدوارم در هر چهار بازی هفته دوم پیروز باشیم. به گزارش یاریزان؛ محمد بربست که برای نخستین بار به عضویت تیم ملی والیبال در آمده است، در آستانه آغاز دیدارهای هفته دوم لیگ ملت‌ها، افزود : در اولین سال تجربه زیادی کسب کرده ام و از بزرگترهای تیم مثل عبادی‌پور و وادی نکات زیادی یاد گرفتم. وی در مورد میزبانی ژاپن هم گفت: ژاپن میزبان خوبی بود و همه چیز در اختیار تیم‌ها مانند سالن وزنه و تمرین گذاشت. بربست با اشاره به بغل کردن موتا پائز پس از کسب امتیاز در بازی با کوبا، اظهار داشت : پوئن هیجانی بود، فکر کنم ۲۰ بر ۱۹ بود و پائز خوشحالی کرد و من هم شادی را با او تقسیم کردم. قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط تیم گفت: تقریبا ۵ روز است به ژاپن رسیدیم و بطور مداوم تمرینات را پیگیری می کنیم. ملی‌پوشان در این چند روز خوب تمرین کرده اند و امیدوارم در هر چهار بازی هفته دوم لیگ ملت ها فاتح میدان باشیم. دیدار تیم‌های ملی والیبال مردان ایران و ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ ساعت 13:50 دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد به وقت تهران در شهر کوکورا و در مجموعه ورزشی غرب این کشور برگزار می‌شود. محمد بربست، متولد سال ۱۳۸۱ با قد ۲ متر و پنج سانتیمتر، یکی از استعدادهای والیبال مهاباد است. وی سابقه حضور در سوپرلیگ والیبال ایران به همراه تیم آذرباتری ارومیه و گیتی پسند اصفهان را در کارنامه دارد و همکنون عضو تیم دیناموبخارست در لیگ برتر رومانی است.

محمد بربست قطر پاسور جوان مهابادی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که بطور مداوم تمرینات را پیگیری می کنیم، گفت: بچه‌ها در این چند روز خوب تمرین کرده‌اند و امیدوارم در هر چهار بازی هفته دوم پیروز باشیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد بربست قطر پاسور جوان مهابادی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که بطور مداوم تمرینات را پیگیری می کنیم، گفت: بچه‌ها در این چند روز خوب تمرین کرده‌اند و امیدوارم در هر چهار بازی هفته دوم پیروز باشیم.

به گزارش یاریزان؛ محمد بربست که برای نخستین بار به عضویت تیم ملی والیبال در آمده است، در آستانه آغاز دیدارهای هفته دوم لیگ ملت‌ها، افزود : در اولین سال تجربه زیادی کسب کرده ام و از بزرگترهای تیم مثل عبادی‌پور و وادی نکات زیادی یاد گرفتم.

 

------------------------------------

وی در مورد میزبانی ژاپن هم گفت: ژاپن میزبان خوبی بود و همه چیز در اختیار تیم‌ها مانند سالن وزنه و تمرین گذاشت.

بربست با اشاره به بغل کردن موتا پائز پس از کسب امتیاز در بازی با کوبا، اظهار داشت : پوئن هیجانی بود، فکر کنم ۲۰ بر ۱۹ بود و پائز خوشحالی کرد و من هم شادی را با او تقسیم کردم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط تیم گفت: تقریبا ۵ روز است به ژاپن رسیدیم و بطور مداوم تمرینات را پیگیری می کنیم. ملی‌پوشان در این چند روز خوب تمرین کرده اند و امیدوارم در هر چهار بازی هفته دوم لیگ ملت ها فاتح میدان باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دیدار تیم‌های ملی والیبال مردان ایران و ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد به وقت تهران در شهر کوکورا و در مجموعه ورزشی غرب این کشور برگزار می‌شود.

 

محمد بربست، متولد سال ۱۳۸۱ با قد ۲ متر و پنج سانتیمتر، یکی از استعدادهای والیبال مهاباد است. وی سابقه حضور در سوپرلیگ والیبال ایران به همراه تیم آذرباتری ارومیه و گیتی پسند اصفهان را در کارنامه دارد و همکنون عضو تیم دیناموبخارست در لیگ برتر رومانی است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی