رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 14 اردیبهشت 1401 - 13:06
  • کد خبر : ۱۲۲۴۸
  • چاپ خبر : بدنسازی بانوان ممنوع نیست / توضیح فدراسیون بدنسازی در خصوص فعالیت بانوان

بدنسازی بانوان ممنوع نیست / توضیح فدراسیون بدنسازی در خصوص فعالیت بانوان

به گزارش یاریزان؛ حسین جمشیدی اظهار داشت: بر هیچ‌ کس پوشیده نیست که از زمان حضور دکتر نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تلاش فدراسیون در راستای گسترش فعالیت بانوان بوده و برگزاری مسابقات کشوری در رشته مچ اندازی برای چهارمین بار و در رشته های فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ برای نخستین بار گواهی محکمی برای صحت این ادعاست. وی افزود: تربیت داورانی در رشته های مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ بانوان و دو اعزام بین المللی بانوان به رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا نشان می دهد که بخش بانوان برای فدراسیون بدنسازی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: در مصاحبه اخیر رییس فدراسیون بدنسازی نیز دقیقا به تمام این مسائل اشاره شده و فقط دکتر نصیرزاده به این موضوع اشاره کرده که رشته پرورش اندام برای بانوان در ایران ممنوع است. البته با توجه به نوع پوشش زنان در این رشته در رقابت های خارجی هیچ فعالیتی تاکنون در این رشته انجام نشده و از این پس نیز انجام نخواهد شد. متاسفانه برخی افراد با تحریف صحبت های رییس فدراسیون کلمه «بدنسازی» را جایگزین کلمه «پرورش اندام» کردند که کاملا دو معنای متفاوت دارند. جمشیدی در ادامه گفت: فدراسیون از همین طریق به صراحت اعلام می کند بدنسازی برای بانوان به هیچ عنوان ممنوع نیست و هم اکنون هزاران باشگاه در سراسر کشور در این بخش فعالیت می کنند و میلیون ها نفر از بانوان کشور نیز مشغول فعالیت در رشته بدنسازی در باشگاهها هستند. همچنین فدراسیون همواره با تربیت مربیان با دانش و برگزاری کلاس های آموزشی سعی در بالا بردن سطح آگاهی مربیان و ورزشکاران در بخش بانوان و آقایان داشته و دارد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص خبر مربوط به ممنوعیت فعالیت بانوان در رشته پرورش اندام توضیحاتی را ارائه کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص خبر مربوط به ممنوعیت فعالیت بانوان در رشته پرورش اندام توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش یاریزان؛ حسین جمشیدی اظهار داشت: بر هیچ‌ کس پوشیده نیست که از زمان حضور دکتر نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تلاش فدراسیون در راستای گسترش فعالیت بانوان بوده و برگزاری مسابقات کشوری در رشته مچ اندازی برای چهارمین بار و در رشته های فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ برای نخستین بار گواهی محکمی برای صحت این ادعاست.

 

------------------------------------

وی افزود: تربیت داورانی در رشته های مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ بانوان و دو اعزام بین المللی بانوان به رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا نشان می دهد که بخش بانوان برای فدراسیون بدنسازی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: در مصاحبه اخیر رییس فدراسیون بدنسازی نیز دقیقا به تمام این مسائل اشاره شده و فقط دکتر نصیرزاده به این موضوع اشاره کرده که رشته پرورش اندام برای بانوان در ایران ممنوع است. البته با توجه به نوع پوشش زنان در این رشته در رقابت های خارجی هیچ فعالیتی تاکنون در این رشته انجام نشده و از این پس نیز انجام نخواهد شد. متاسفانه برخی افراد با تحریف صحبت های رییس فدراسیون کلمه «بدنسازی» را جایگزین کلمه «پرورش اندام» کردند که کاملا دو معنای متفاوت دارند.

جمشیدی در ادامه گفت: فدراسیون از همین طریق به صراحت اعلام می کند بدنسازی برای بانوان به هیچ عنوان ممنوع نیست و هم اکنون هزاران باشگاه در سراسر کشور در این بخش فعالیت می کنند و میلیون ها نفر از بانوان کشور نیز مشغول فعالیت در رشته بدنسازی در باشگاهها هستند. همچنین فدراسیون همواره با تربیت مربیان با دانش و برگزاری کلاس های آموزشی سعی در بالا بردن سطح آگاهی مربیان و ورزشکاران در بخش بانوان و آقایان داشته و دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان اضافه کرد: فعالیت بانوان در بخش همگانی و در سطح باشگاه‌ها در رشته بدنسازی بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد داشت و در بخش قهرمانی نیز بانوان در سه رشته مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ فعالیت دارند که پوشش رسمی آن ها نیز به زودی با هماهنگی فدراسیون و‌ وزارت ورزش به تصویب می رسد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی