رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 خرداد 1402 - 21:47
  • کد خبر : ۱۵۷۶۴
  • چاپ خبر : بدرود اسطوره ؛ به بهانه خداحافظی وریا غفوری از فوتبال
به قلم عادل خلیلیان؛

بدرود اسطوره ؛ به بهانه خداحافظی وریا غفوری از فوتبال

پس از بثمر رساندن گل وریا غفوری در دقیق 58 برابر مس رفسنجان گمانه زنی های بسیاری در خصوص مخاطب شادی گل کاپیتان استقلال مطرح شده است.

شب گذشته وریا غفوری فوتبالیست نامدار کردستانی از طریق متنی در استوری اینستاگرامش، خداحافظی خود را اعلام کرد. عادل خلیلیان سردبیر هفته نامه کردستان متنی کوتاه را در این رابطه منتشر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شب گذشته وریا غفوری فوتبالیست نامدار کردستانی از طریق متنی در استوری اینستاگرامش، خداحافظی خود را اعلام کرد. عادل خلیلیان سردبیر هفته نامه کردستان متنی کوتاه را در این رابطه منتشر کرد.

چه خوش بود روزهایی که ببر کردستان در مستطیل سبز می درخشید، چه زیبا بود روزهایی که خارج از فوتبال حرف دلها را می زد و شجاعت میدان را به اخلاق پهلوانی خارج از مستطیل سبز آمیخته بود. خوشا به سعادت  چنین آزاد مرد پرافتخاری که امروزه نامی نیک از خود در یادها و قلب‌ها به یادگار گذاشته است.

 

------------------------------------

باید برای همیشه حسرت و دریغ گفت که قهرمان کردستان و ایران زمین وریا غفوری چه تلخ و چه سخت تصمیم گرفت برای همیشه از مستطیل سبز به‌عنوان بازیکن کنار برود و رویاهایش را در قالب مربیگری ذهنش جستوجو کند در حالی که می توانست فعلا هم ادامه دهد اما…

وریا، فوتبالیستی که سال های ملی پوش کشورش بود و کاپیتان یکی از دو قطب فوتبال ایران بود و بازیکنی از جنس مردمش بود و همیشه می‌خواست صدای بی صدا ها باشد؛ از پوشیدن پیراهن دختر آبی گرفته تا مصاحبه با میکروفن‌ها و رسانه‌ها و …می توان گفت فریادرس مردمش بود و در اوج افتخار و تمکن ، مردم را فراموش نکرد.

وریا که راحت می توانست سکوت کند و در تیم های اروپایی بدرخشد یا سالها در تیم ملی بماند همه و همه را به عشق میلیون ها قلب کنار گذاشت و گفت منم از جنس شما هستم و همیشه خود را در کنار مردمش می دید.همین باور باعث شد نام وریا کردستان بر سر زبان کودک و کهنسال قرار گیرد و یادش برای همیشه در قلب و دل مردم قرار گیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

فرزند دیار پاک و با عزت کردستان تصمیم گرفت در روز ۱۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در روزی که تیم محبوبش در فینال جام حذفی حضور دارد از دنیای فوتبال کنار برود و نامش در قلب ها به یادگار بماند!

وریا به ترتیب در لیگ برتر در باشگاه های پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و فولاد خوزستان بازی کرد و در تیم ملی هم ۲۸ بازی انجام داد و نامش برای همیشه در قلبها و دلها قرار گرفت.

“بژی و ماڵ ئاوا وریا گیان”

بازگشت به صفحه اصلی یاریزان | بدرود اسطوره؛ به بهانه خداحافظی وریا غفوری از فوتبال


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی