رفتن به بالا
  • سه شنبه - 26 فروردین 1399 - 13:52
  • کد خبر : ۶۵۹۲
  • چاپ خبر : بخشش اجاره بها سهم مالکان باشگاه های ورزشی ایلام در مهار کرونا

بخشش اجاره بها سهم مالکان باشگاه های ورزشی ایلام در مهار کرونا

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام : ۲۰ نفر از مالکان باشگاه های خصوصی برای بخشودگی اجاره بها اعلام آمادگی کردند و اجاره اسفند ماه ۹۸ و فروردین ۹۹ را بخشیدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲۰ نفر از مالکان باشگاه های خصوصی در استان برای بخشودگی اجاره بهای این اماکن اعلام آمادگی کردند و اجاره اسفند ماه ۹۸ و فروردین ۹۹ را بخشیدند.

به گزارش یاریزان؛ مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: در راستای جلوگیری از متضرر شدن و حمایت از اجاره کنندگان مجموعه های ورزشی که در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه امسال فعالیت آنها به دلیل قطع زنجیره بیماری کرونا ممنوع شده بود، مالکان حاضر به بخشودگی اجاره بها خود در این ۲ ماه شدند.

 

------------------------------------

وی یادآور شد: این مالکان ضمن بخشودگی اجاره بهای ۲ ماه اعلام کردند تا زمانی که فعالیت این باشگاها دوباره از سر گرفته نشود هیچ مبلغی از آنها دریافت نمی کنند.

علی شائی در با اشاره به پویش مالکان منصف که مبدا این پویش اداره ورزش و جوانان است، اظهار کرد: از تمامی باشگاه داران استان دعوت می شود به این پویش بپیوندند و خود را در توسعه ورزش استان سهیم بدانند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: در راستای مقابله با کرونا چهار مکان ورزشی شامل ۲ سالن در مجموعه ورزشی غدیر در شهر ایلام، یک سالن در شهرستان دره شهر و یک سالن در شهرستان چرداول جهت نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است‌.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

علی شائی با تاکید بر این اینکه حفظ سلامت جامعه در اولویت است و در اینگونه مسائل نباید با مماشات و سهل انگاری عمل کرد، افزود: در راستای حفظ سلامت شهروندان استان در پی تذکر و اخطار مکرر به بعضی باشگاه ها و ادامه تخلف از سوی آنان، ۱۱ باشگاه ورزشی استان نیز پلمب شد.

وی با بیان اینکه عادت و رفتار ورزشکاران پس از کرونا تحت تاثیر شرایط کرونایی است، افزود: با از سرگیری فعالیت های ورزشی باشگاه ها برای درآمد زایی خود به چند ماه نیاز دارند که به حالت اولیه خود بازگردند.

وی ایجاد سامانه توزیع لوازم بهداشتی و محافظتی برای مقابله با بیماری کرونا در استان با همکاری دیگر دستگاه ها و حمایت استاندار را موفقیت آمیز دانست و تاکید کرد: این سامانه با همکاری جهاد دانشگاهی از تاریخ ۲۸ اسفند سال گذشته راه اندازی شده و تاکنون توانسته بیش از سه هزار در خواست حقیقی و حقوقی شهروندان استان را تحت پوشش قرار دهد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی