رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 مرداد 1399 - 17:33
  • کد خبر : ۷۳۰۵
  • چاپ خبر : باید ضرر ناشی از تعطیلی استخرهای هیات ها جبران شود
رئیس هیات شنا استان ایلام:

باید ضرر ناشی از تعطیلی استخرهای هیات ها جبران شود

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اولین استخر شهرستان ثلاث باباجانی ظرف چندماه آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

عبدالخالق شریف نیا ضمن درخواست جلسه آنلاین مجدد با رئیس فدراسیون و اظهار امیدواری کرد که وزارت ورزش و جوانان به هیات های شنای استان به دلیل تعطیلی استخرها توجه ویژه ای کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

عبدالخالق شریف نیا ضمن درخواست جلسه آنلاین مجدد با رئیس فدراسیون و اظهار امیدواری کرد که وزارت ورزش و جوانان به هیات های شنای استان به دلیل تعطیلی استخرها توجه ویژه ای کند.

به گزارش یاریزان؛ عبدالخالق شریف نیا رئیس هیات شنا استان ایلام با قدردانی از محسن رضوانی رئیس و دیگر مسئولان فدراسیون عنوان داشت: فرصت خوبی در مجمع پیش آمد تا بعد از ۵ ماه در خدمت همکاران ارجمند و مسئولان محترم فدراسیون و وزارت ورزش کشور باشیم و نکات خود را مطرح کنیم. انشالله هرچه زودتر از بیماری و ویروس دور شویم تا این جلسات به صورت فیزیکی برگزار شود.

 

------------------------------------

شریف نیا ادامه داد: در جلسات آنلاین فرصت زیادی برای صحبت کردن نیست. امیدوارم دکتر رضوانی فرصتی دیگر فراهم کنند تا روسای هیئت ها بازهم به صورت ویدئو کنفرانس مسائل و نکات خود را مطرح کنند.در حال حاضر در جلسات ستاد ملی کرونا و ستادهای استانی از رشته ورزشی شنا یا بازگشایی استخر ها حرفی زده نمی‌شود جا دارد که کمیته محترم و آموزش شنا برنامه ای برای شناگرانی که بیشتر از مدت ۵ ماه از شنا دور هستند، تدوین کند.

این رئیس هیات درخواست کرد: باتوجه به اینکه استخر آزادی شهر ایلام را تعمیر و هزینه زیادی پرداخت کردیم از مسئولان فدراسیون درخواست داریم در صورت امکان درخصوص تأمین بخشی از هزینه با مسئولان وزارت ورزش صحبت کنند.

ما درحال حاضر تماس های زیادی از سوی استخرهای خصوصی درباره کمک به آن ها داریم اما پنج استخر خود هیأت تعطیل است و اگر آب استخر خالی باشد سیستم تاسیسات به مشکل برمی‌خورد.از جناب رضوانی درخواست دارم در این رابطه با مسئولان وزارت ورزش صحبت کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شریف نیا اضافه کرد: با تشکر دوباره از مسئولان فدراسیون درخواست دارم با توجه به اینکه با تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی آبی بخش خصوصی و دولتی آسیب دیده اند، به شکلی این ضرر جبران شود. مثلا هزینه ماهانه استخر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و ما باید پاسخگوی عزیزان کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه مختلف ‌باشیم تا رایگان از استخر استفاده کنند و عملا استخر برای هیئت درآمدی ندارد. حالا گه استخرها بسته شده هزینه های جاری به قوت خود باقی ست و لازم است تدبیری برای تامین آن اندیشیده شود.

وی ادامه داد: درآمد رشته‌های رزمی و حتی سوارکاری از ورزش های آبی بیشتر است. طبق ماده ۸۸ وقتی اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار می شود هیچ نظارتی روی آن ها نیست و کسی که استخر را اجاره میکند فقط فکر درآمدزایی است و کاری به تاسیسات ندارد در حالی که هیات مجبور است هزینه زیادی برای تعمیر و تاسیسات استخری که در اختیار بخش خصوصی بوده، بپردازد. پیشنهاد می کنم دولت استخرها را به هیات های ورزشی مجموعه ورزش های آبی واگذار کند تا به صورت گروهی اداره شود در این صورت هم وزارت ورزش به هدف خود می رسد و هم هیئت ها می توانند درآمدزایی کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی