رفتن به بالا
  • جمعه - 21 آذر 1399 - 17:49
  • کد خبر : ۸۸۴۱
  • چاپ خبر : بازدید مدیران کل وزارت ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی ارومیه
در روز اول سفر به استان آذربایجان‌غربی؛

بازدید مدیران کل وزارت ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی ارومیه

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدی باکری ارومیه سال‌هاست مثل سایر پروژه‌های بزرگ آذربایجان غربی از سالی به سال دیگر وعده داده شده و میلیاردها تومان خرج از بیت‌المال روی دست دولت می‌گذارد و امسال نیز همین پروسه برای آن تکرار شد.

مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی و مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود به استان آذربایجان‌غربی از پروژه‌های ورزشی مرکز استان “ارومیه” بازدید کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی و مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود به استان آذربایجان‌غربی از پروژه‌های ورزشی مرکز استان “ارومیه” بازدید کردند.

به گزارش یاریزان؛ در سفر ۲ روزه مدیران کل وزارت ورزش و جوانان به این استان، خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی و سید مجید سید مومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان از ۳ پروژه شهدای حاجی‌پیرلوی حسین‌آباد، مجموعه ورزشی تختی و ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهیدباکری ارومیه بازدید کردند.

 

------------------------------------

خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در مورد این سفر گفت: در سفر به استان آذربایجان‌غربی ابتدا از پروژه‌های شهرستان ارومیه و در ادامه از پروژه‌های شهرستان‌های مهاباد، پیرانشهر و سردشت بازدید خواهیم کرد و این سفر بنا به درخواست وزیر و با هدف اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی این استان برای افتتاح در دهه فجر امسال و احصا مشکلات پروژه‌ها اعم از مشکلات مالی یا فنی برای حل آنهاست تا برای برطرف کردن آنها برنامه‌ریزی کرده تا در موعد مقرر به بهره‌برداری کامل برسند.

وی گفت: در این سفر همچنین از مشکلات فضاهای ورزشی این استان آگاهی خواهیم یافت تا علی‌رغم مواجهه دولت با مشکلات مالی، با تلاش خود و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و با توجه به سال پایانی دولت، پروژه‌های نیمه‌تمام این استان نیز به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد بیش از سایر پروژه‌ها مدنظر است، گفت: با برنامه‌ریزی، بناداریم منابع مالی از محل اعتبارات ملی، استانی و شرکت توسعه و تجهیز تخصیص خواهدیافت تا با بهره‌برداری کامل پروژه‌ها، مردم ورزش‌دوست آذربایجان‌غربی بیش از گذشته از اماکن ورزشی بهره‌مند شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ارتقایی درخصوص وضعیت ورزشگاه شهیدباکری گفت: ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهیدباکری از چندین پروژه مورد بازدید ما در مرکز استان بود که سال گذشته با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و مقام عالی وزارت افتتاح شد، با این حال نواقصاتی در این ورزشگاه وجود دارد و در سال جاری اعتبارات تکمیلی تخصیص یافته و بخشی از نواقصات آن در اولین فرصت برطرف خواهدشد، با این حال بخشی از پروژه در حال بهره‌برداریست اما برای استفاده کامل از این ورزشگاه و برطرف شدن نواقصات با توجه به تخصیص اعتبار در سال جاری، این مشکلات نیز مرتفع خواهدشد.

سیدمجید سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان هم در خصوص اهداف سفر به استان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با نمایندگان، مطالباتی از سوی آنها در دیدار با وزیر ورزش و جوانان درخواست شده که در بین آنها تکمیل پروژه‌ها، چمن مصنوعی و تکمیل ورزشگاه شهیدباکری است.

وی گفت: وزیر ورزش و جوانان درخواست بازدید از این استان داشته تا به استان آذربایجان‌غربی سفر و از نزدیک مشکلات پروژه‌های ورزشی آن را احصا کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی