رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 اردیبهشت 1399 - 18:09
  • کد خبر : ۶۷۷۷
  • چاپ خبر : انتصاب و معارفه مدیران جدید در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

انتصاب و معارفه مدیران جدید در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

مراسم معارفه سرپرست جدید هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی با حضور کیومرث پورایراندوست معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای هیات پزشکی ورزشی استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد و دکتر سید محمد رضا جواهری به عنوان سرپرست جدید این هیات معرفی شد.

  مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در احکام جداگانه ای تغیراتی در بین مدیران و کارشناسان این اداره در سطح استان ایجاد کرد. به گزارش یاریزان؛ در حکمی از سوی کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان، حبیب مظاهر اسماعیل پور به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلماس منصوب و هفته جاری […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در احکام جداگانه ای تغیراتی در بین مدیران و کارشناسان این اداره در سطح استان ایجاد کرد.

به گزارش یاریزان؛ در حکمی از سوی کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان، حبیب مظاهر اسماعیل پور به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلماس منصوب و هفته جاری با حضور فرماندار این شهرستان و نیز محمد آزادی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش و حجت الاسلام افشار حسنی رئیس اداره امور فرهنگی و تربیتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان معارفه گردید.

 

------------------------------------

حبیب مظاهر اسماعیل پور پیش از این ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندوآب و نیز مسئولیت امور باشگاههای اداره کل ورزش و جوانان استان را بر عهده داشت.

همچنین در این مراسم از خدمات حسن سلیمی رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان شهرستان سلماس در طول مدت مسئولیت این اداره تقدیر بعمل آمد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان در احکامی دیگر حسن سلیمی را به عنوان سرپرست اداره امور مالی، رسول محی را بعنوان رئیس دفتر حوزه مدیریت و نیز سید وهاب عزیزی را بعنوان کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پیش از این نیز منوچهر قهرمانی که سابقه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی و مسئولیت اداره ورزش و جوانان ماکو را نیز در کارنامه خود دارد بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و اصغر ادهمی بعنوان سرپرست اداره توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شده بودند.

 

خبرنگار: واحد مرادپور / انتصاب و معارفه مدیران جدید در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی