رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 8 مهر 1400 - 14:21
  • کد خبر : ۱۱۸۶۶
  • چاپ خبر : امتیاز تیم فوتبال کانیاو اشنویه به باشگاه داماش رشت واگذار شد

امتیاز تیم فوتبال کانیاو اشنویه به باشگاه داماش رشت واگذار شد

کاویان-نقده-کانیاو اشنویه-لیگ-دسته-سوم-فوتبال-گزارش-تصویری-07

امتیاز تیم فوتبال کانیاو اشنویه به دلیل عدم حمایت مالی ، نبود امکانات سخت افزاری و نبود منابع مالی مناسب به باشگاه داماش رشت واگذار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امتیاز تیم کانیاو اشنویه در لیگ دسته سوم فوتبال ایران به باشگاه داماش رشت واگذار شد.

به گزارش یاریزان؛ مدیر باشگاه کانیاو اشنویه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار یاریزان از واگذاری امتیاز این تیم به باشگاه داماش رشت خبر داد.

 

------------------------------------

وسیم خنشا مدیرعامل این تیم در این خصوص گفت: باید به استحضارتان برسانیم که در طول یکسال گذشته علیرغم تمامی کمبود ها و کاستی ها، ما با قدرت به کار خود ادامه دادیم و با تشکیل تیمی جوان و درخور شان فوتبال اشنویه توانستیم از نام اشنویه و ورزش شهر دفاع کنیم.

وی افزود؛ اما متاسفانه روز به روز شرایط بدتر و بدتر از قبل می شد، به حدی که در اواخر مسابقات دور دوم از آسمان تا زمین دشمن کانیاو شده بودند و برای کوبیدن نام کانیاو از هر راه و روشی استفاده می کردند.

خنشا ادامه داد: باید اعلام کنیم نبود امکانات اولیه سخت افزاری، عدم حمایت از سوی مسئولین مربوطه، نبود انررژی و انگیزه کافی ، مهمترین دلایل واگذاری این امتیاز بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرعامل باشگاه کانیاو اشنویه اضافه کرد؛ در طول مدت گذشته هرچه در توان داشتیم برای خدمت به اشنویه و ابراز حسن نیت خود انجام دادیم، زین پس ما به عنوان یک شهروند خادم همشهریانمان هستیم.

شایان ذکر است؛ پس از گمانه زنی های فروان در دو ماه اخیر، امتیاز تیم فوتبال کانیاو اشنویه به دلیل عدم حمایت مالی از سوی مسئولین، نبود امکانات سخت افزاری و همچنین نبود منابع مالی مناسب به باشگاه فوتبال داماش رشت واگذار گردید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی