رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 آبان 1400 - 11:24
  • کد خبر : ۱۱۹۶۲
  • چاپ خبر : اعلام اسامی نمایندگان استان‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال ایران

اعلام اسامی نمایندگان استان‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال ایران

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد. به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه ۳۵ اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه ۷۲ بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه ۸۰ دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

مسئول لیگ دسته سوم فوتبال ایران اسامی تیم‌های قهرمان استان‌ها را اعلام کرد. تاکنون سه استان نمایندگان خود را در این رقابت ها به سازمان لیگ معرفی نکرده اند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئول لیگ دسته سوم فوتبال ایران اسامی تیم‌های قهرمان استان‌ها را اعلام کرد و تاکید کرد تاکنون سه استان نمایندگان خود را در این رقابت ها به سازمان لیگ معرفی نکرده اند.

به گزارش یاریزان و به نقل از وب سایت دی اسپورت؛ امیرحسین فراهانی ضمن اعلام اسامی تیم‌های قهرمان استان‌ها در خصوص معرفی زمین واجد الشرایط توسط برخی تیم‌ها اظهار داشت: تیم‌های حاضر در مرحله نخست بایستی حداکثر دو زمین واجد الشرایط برای میزبانی از حریفان خود به سازمان لیگ معرفی کنند. در این میان یک سری تیم‌ها زمین واجد الشرایط خود را به ما اعلام نکرده اند که این تیم‌ها بایستی تا ۶ آبان‌ماه نسبت به معرفی دو زمین واجد الشرایط به سازمان لیگ اقدام کنند.

 

------------------------------------

تیم‌هایی که تا ۶ آبا‌ن‌ماه فرصت دارند دو زمین واجد الشرایط به سازمان لیگ معرفی نمایند:
داماش پارسه تهران، شریعت نوین مشهد، سوهان محمد قم، ستارگان سیمرغ البرز، شهدای گروس بیجار، گرین کشاورز نهاوند، پیروزی برازجان، استقلال جنوب تهران(نگین خورموج)، عقاب شیراز، فولاد هرمزگان، پیشگامان فنون پارس، پاراگ تهران، دماوند آمل، استقلال شوش، صنعت ابریشم اصفهان، یزد لوله، خلیج فارس میناب

لیست اسامی تیم هایی که توسط هیئت فوتبال‌های سراسر کشور به عنوان قهرمان و نمایندگان استان‌ مربوطه اعلام شده اند:

استان آذربایجان غربی: اتحاد سولدوز
استان آذربایجان شرقی: نماینده آذربایجان شرقی
استان اصفهان: تاراز چادگان
استان البرز: وحدت اغشت
استان ایلام: شهرانی دهلران
استان بوشهر: صفا جوان گستر
استان تهران: پویا دیلم آریا کیا تهران، برنا راستین مهام، ستارگان سرخ تهران
استان چهارمحال بختیاری: شهدای ابوذر فارسان
استان خراسان رضوی: خیام بتن نیشاپور
استان خراسان شمالی: شاهین بجنورد
استان خراسان جنوبی: سرخپوشان
استان خوزستان: نوید دانه رامهرمز
استان زنجان: دارایی خرمدره
استان سمنان : پاسارگاد دامغان
استان فارس: شایان دیزل فارس
استان قم: سرخپوشان قم
استان قزوین: اتحاد قزوین
استان کهکلیویه و بویراحمد: ابوذر باشت
استان کردستان: آبیدر سنندج
جزیره کیش: عرفان اقتدار کیش
استان کرمان: شهید زحمتکشان جیرفت
استان کرمانشاه: شهدای سرپل ذهاب
استان گیلان: پیام مقاومت انزلی
استان گلستان: نوین کشاورز علی آباد
استان لرستان: خرم کشت افلاک خرم آباد
استان مازندران: مرحوم هادی نوروزی
استان مرکزی: آلمینیوم پارس ساوه
استان همدان: اکسیر الوند
استان هرمزگان: هرنگ جوان بستک

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

استان های اردبیل، سیستان و بلوچستان و یزد هنوز نمایندگان خود را معرفی نکرده اند و در صورتی که ظرف روز های آینده نماینده قهرمان این استان‌ها معرفی نشوند از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد و تیم های دیگری جایگزین خواهند شد.

تیم های حاضر از فصل گذشته که سهمیه‌ خود را در مرحله نخست حفظ کرده‌اند
داماش پارسه ایرانیان، سوهان محمد قم، شریعت نوین مشهد، ستارگان سیمرغ، شهدای گروس بیجار، گرین کشاورز نهاوند، پیروزی برازجان، پیروزی نگین خورموج(استقلال جنوب تهران)، عقاب شیراز، فولاد هرمزگان

تیم های سقوط کرده از مرحله دوم لیگ سه در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹
پیشگامان فنون پارس تهران، پاراگ تهران، دماوند آمل، کانیاو اشنویه، مقاومت آستارا، پاس گیلان، استقلال شوش، صنعت ابریشم اصفهان، یزد لوله و خلیج فارس میناب


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی