رفتن به بالا
  • شنبه - 8 اردیبهشت 1397 - 21:19
  • کد خبر : ۲۸۹۳
  • چاپ خبر : استخر دیواندره طرحی ملی است و در سال ۹۷ به بهره برداری می رسد
مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان؛

استخر دیواندره طرحی ملی است و در سال ۹۷ به بهره برداری می رسد

  مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: استخر دیواندره یک طرح ملی است و اعتبارات آن نیز از سوی وزارت ورزش تخصیص داده می شود و در سال جاری نیز به بهره برداری می رسد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ داوود عزیزی مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: در دیدار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: استخر دیواندره یک طرح ملی است و اعتبارات آن نیز از سوی وزارت ورزش تخصیص داده می شود و در سال جاری نیز به بهره برداری می رسد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ داوود عزیزی مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: در دیدار نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با وزیر ورزش در خصوص پروژه استخر دیواندره، مقرر شد این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

 

مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این استخر جزء طرح های ملی محسوب می شود، عنوان کرد: بودجه به بهره برداری رسیدن طرح های ملی در استان ها، از سوی وزارت ورزش تامین می شود و برای این پروژه نیز اعتبار کافی گذاشته شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی گفت: در ارائه اعتبارات به پروژه استخر شهرستان دیواندره بیش از پنج میلیارد تومان مصوب شده است و امیدواریم برای بهره برداری آن مبلغ قابل قبولی تخصیص داده شود.

عزیزی افزود: با توجه به اظهارات پیمانکار این مجموعه برای اتمام استخر و محوطه سازی شهرستان دیواندره ۳ میلیارد تومان اعتبار لازم است که اگر این مبلغ تخصیص یابد هرچه زودتر شاهد بهره برداری این پروژه مهم استانی خواهیم بود.

وی گفت: درخصوص طرح های ملی در استان کردستان بودجه های خوبی مصوب شده است و نگاه وزیر ورزش نسبت به استان کردستان با توجه به رشدی که داشته ویژه است.

 

استخر دیواندره


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی