رفتن به بالا
  • شنبه - 17 آذر 1397 - 13:20
  • کد خبر : ۳۵۴۰
  • چاپ خبر : از زمین و زمان برای سردار محبوب کردستان می بارد/رای کمیته انضباطی فدراسیون اعلام شد
جریمه و تذکر؛

از زمین و زمان برای سردار محبوب کردستان می بارد/رای کمیته انضباطی فدراسیون اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران رای خود را دمورد اتفاقات پایانی دیدار تیم های سردار بوکان و شهرداری بم در لیگ دسته دوم صادر کرد.

  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران رای خود را دمورد اتفاقات پایانی دیدار تیم های سردار بوکان و شهرداری بم در لیگ دسته دوم صادر کرد. به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، کمیته انضباطی، رای خود را مبنی بر اتفاقات دیدار تیم های سردار بوکان و شهرداری بم از سری رقابت های […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران رای خود را دمورد اتفاقات پایانی دیدار تیم های سردار بوکان و شهرداری بم در لیگ دسته دوم صادر کرد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، کمیته انضباطی، رای خود را مبنی بر اتفاقات دیدار تیم های سردار بوکان و شهرداری بم از سری رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال اعلام کرد.

 

------------------------------------

در این اطلاعیه آمده است “از سوی  تماشاگران تیم سردار بوکان تخلفاتی مبنی بر درگیری با تیم میهمان را داشتند که به سوی اتوبوس تیم سنگ و اشیا پرتاب کردند، این تیم ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است”

همچینین کمیته انضباطی به مسئولین تیم سردار بوکان متذکر شد که با اعمال تمهیدات لازم از بروز تخلفات هواداران این تیم جلوگیری کند و در غیر اینصورت با تنبیهات شدیدتر این کمیته مواجه  خواهند شد.

باید اشاره کنیم، این تصمیم در حالیست که تماشاگران پر طرفدارترین تیم لیگ دو در چند سال گذشته همواره نماد هوادار شایسته فوتبال در لیگ خود و حتی الگو در لیگ برتر بوده اند. تیم های بزرگی که لیگ های بالاتر حضور دارند در حسرت وجود چنین هواداران اخلاق مداری هستند. بدیهی است تصمیماتی از این دست به سود فوتبال منطقه نخواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی