رفتن به بالا
  • جمعه - 4 شهریور 1401 - 14:10
  • کد خبر : ۱۳۳۲۵
  • چاپ خبر : ارشید ناصری : با حمایت و تلاش، دراگون‌بوت ایران در قهرمانی جهان خواهد درخشید
سرمربی و ورزشکار تیم منتخب دراگون‌بوت مردان ایران؛

ارشید ناصری : با حمایت و تلاش، دراگون‌بوت ایران در قهرمانی جهان خواهد درخشید

ارشید ناصری سرمربی و ورزشکار سنندجی تیم منتخب دراگون‌بوت مردان ایران گفت: تیم دراگون‌بوت با تلاش همه ورزشکاران و حمایت بزرگواران مهیای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان جمهوری چک است. به گزارش یاریزان؛ ارشید ناصری در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: رقابت نزدیک در لیگ و سطح بالای آن باعث شد یک تیم قدرتمند برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم. وی ادامه داد: تیم شاماران کردستان بعد از مسابقات قهرمانی کشور، تمرینات خود را به صورت منسجم با ورزشکاران یکدست و همدلی که جذب تیم شدند آغاز کرد و با تمرینات خوبی که داشتیم یک تیم فوق‌العاده تشکیل شد. ناصری در خصوص برپایی اردوها در دریاچه آزادی بیان کرد: با حمایت فدراسیون اردوی فشرده و خوبی در تهران آغاز کردیم و در حال حاضر ۳ اردو را پشت سر گذاشتیم و با برنامه‌های تدوین شده توسط کادر فنی یک تیم آماده و قدرتمند برای مسابقات داریم و به امید خدا نتایج خوبی هم خواهیم گرفت. وی ادامه داد: با حمایت فدراسیون و برنامه‌ریزی دقیقی که انجام شده، در فاصله زمانی یک‌ساله تا بازی های آسیایی دراگون‌بوت ایران جان تازه‌ای گرفته و انگیزه زیادی در بین ورزشکاران سراسر ایران ایجاد شده است. ناصری افزود: رقابت تیم‌ها نیز باعث شد تا ورزشکاران تمرینات مداوم و منسجم داشته باشند و برای مسابقات آماده‌تر شوند. سرمربی سنندجی تیم منتخب دراگون‌بوت ایران اضافه کرد: با همکاری ورزشکاران و برنامه کادر فنی ان‌شاءالله عملکرد تیم در مسابقات در اوج خواهد بود و به یاری خدا محتاج دعای همه قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان دراگون‌بوت و مردم عزیز هستیم تا بتوانیم نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم و نماینده خوبی برای همه قهرمانان این رشته که جایشان در تیم خالی است، باشیم. وی همچنین گفت: نکته بسیار مهم در تیم یکدلی و نظم تیمی است که با وجود بزرگان تیم دوچندان شده است. ناصری در پایان اظهار کرد: باید از حمایت بی‌نظیر فدراسیون از هر نظر نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم و در کنار آن از استاندار ورزشی کردستان آقای زارعی کوشا و شرکت زرکوه بابت حمایت و پشتیبانیشان از طرف همه اعضای تیم سپاسگزاریم و امیدواریم با کسب نتایج درخشان پاسخ حمایت همه عزیزان را بدهیم.

ارشید ناصری سرمربی و ورزشکار تیم منتخب دراگون‌بوت مردان ایران گفت: تیم دراگون‌بوت با تلاش همه ورزشکاران و حمایت بزرگواران مهیای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان جمهوری چک است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ارشید ناصری سرمربی و ورزشکار سنندجی تیم منتخب دراگون‌بوت مردان ایران گفت: تیم دراگون‌بوت با تلاش همه ورزشکاران و حمایت بزرگواران مهیای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان جمهوری چک است.

به گزارش یاریزان؛ ارشید ناصری در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: رقابت نزدیک در لیگ و سطح بالای آن باعث شد یک تیم قدرتمند برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: تیم شاماران کردستان بعد از مسابقات قهرمانی کشور، تمرینات خود را به صورت منسجم با ورزشکاران یکدست و همدلی که جذب تیم شدند آغاز کرد و با تمرینات خوبی که داشتیم یک تیم فوق‌العاده تشکیل شد.

ناصری در خصوص برپایی اردوها در دریاچه آزادی بیان کرد: با حمایت فدراسیون اردوی فشرده و خوبی در تهران آغاز کردیم و در حال حاضر ۳ اردو را پشت سر گذاشتیم و با برنامه‌های تدوین شده توسط کادر فنی یک تیم آماده و قدرتمند برای مسابقات داریم و به امید خدا نتایج خوبی هم خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: با حمایت فدراسیون و برنامه‌ریزی دقیقی که انجام شده، در فاصله زمانی یک‌ساله تا بازی های آسیایی دراگون‌بوت ایران جان تازه‌ای گرفته و انگیزه زیادی در بین ورزشکاران سراسر ایران ایجاد شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ناصری افزود: رقابت تیم‌ها نیز باعث شد تا ورزشکاران تمرینات مداوم و منسجم داشته باشند و برای مسابقات آماده‌تر شوند.

سرمربی سنندجی تیم منتخب دراگون‌بوت ایران اضافه کرد: با همکاری ورزشکاران و برنامه کادر فنی ان‌شاءالله عملکرد تیم در مسابقات در اوج خواهد بود و به یاری خدا محتاج دعای همه قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان دراگون‌بوت و مردم عزیز هستیم تا بتوانیم نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم و نماینده خوبی برای همه قهرمانان این رشته که جایشان در تیم خالی است، باشیم.

وی همچنین گفت: نکته بسیار مهم در تیم یکدلی و نظم تیمی است که با وجود بزرگان تیم دوچندان شده است.

ناصری در پایان اظهار کرد: باید از حمایت بی‌نظیر فدراسیون از هر نظر نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم و در کنار آن از استاندار ورزشی کردستان آقای زارعی کوشا و شرکت زرکوه بابت حمایت و پشتیبانیشان از طرف همه اعضای تیم سپاسگزاریم و امیدواریم با کسب نتایج درخشان پاسخ حمایت همه عزیزان را بدهیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی