رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 آذر 1399 - 15:47
  • کد خبر : ۸۸۷۱
  • چاپ خبر : اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه های ورزشی آسیب‌دیده ناشی از کرونا
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام:

اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه های ورزشی آسیب‌دیده ناشی از کرونا

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام از اختصاص بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه های ورزشی آسیب‌دیده ناشی از کرونا خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام از اختصاص بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه های ورزشی آسیب‌دیده ناشی از کرونا خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ مظفر علیشایی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار کرد: برای ارائه تسهیلات به باشگاه‌ها حدود ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته که این تسهیلات را برای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده ارائه می‌شود.
او با بیان اینکه این میزان اعتبار شناور می باشد گفت: به منظور پرداخت تسهیلات به باشگاه داران، سامانه‌ای تعریف شده که با ثبت اسامی وتعداد باشگاهای هر استانی به همان میزان تعداد باشگاهای معرفی شده بودجه به استان تعلق می گیرد

 

------------------------------------

او گفت:برای اطلاع‌رسانی به باشگاه‌ها گروهی مشخص شده، باشگاه‌ها باید تعداد نفرات خود را اعلام کنند و تایید آمار ارائه شده برعهده اداره کل ورزش و جوانان استان است.

علیشاهی با بیان اینکه برای هر نفر ۱۶ میلیون تومان وام اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: باشگاه دارنی که قبلا از تسهیلات ۶ میلیون تومانی استفاده کرده می توانند با ثبت نام مجدد مابه تفاوت مبلغ فوق را به میزان ۱۰ میلیون تومان دریافت کنند

مدیرکل ورزش وجوانان ایلام در خصوص نحوه باز پرداخت تسهیلات گفت: هریک از افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات می توانند تا سقف مبلغ ۱۶ میلیون تومان دریافت کنند وبرای باز پرداخت این مبلغ که سود ۱۲درصد محاسبه می شود شش ماه تنفس در نظر گرفته شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در خصوص اینکه اگر باشگاهی تحت پوشش بیمه نبوده می‌تواند از این تسهیلات بهره‌مند شود یا خیر باید گفت، دبیرخانه‌ای برای این موضوع تشکیل می‌شود و این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی