رفتن به بالا
  • سه شنبه - 12 فروردین 1399 - 12:02
  • کد خبر : ۶۴۵۷
  • چاپ خبر : احمد احمدی : به همراه مربی و دو هم تیمی خود در قرنطینه کامل تمرین می کنم

احمد احمدی : به همراه مربی و دو هم تیمی خود در قرنطینه کامل تمرین می کنم

احمد احمدی قایقران مهابادی از سوی فدراسیون جهانی بادبانی برای حضور در کاپ 2 جهانی دعوت شد.

احمد احمدی ملی پوش مهابادی بادبانی ایران که در اسپانیا و در قرنطیه به سر می برد گفت: من به همراه مربی و دو هم تیمی خود در قرنطینه هستیم و تمرین می کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

احمد احمدی ملی پوش مهابادی بادبانی ایران که در اسپانیا و در قرنطیه به سر می برد گفت: من به همراه مربی و دو هم تیمی خود در قرنطینه هستیم و تمرین می کنیم.

به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی ملی پوش بادبانی ایران؛ درباره شرایطش در اسپانیا اظهار کرد: به محض شروع قرنطینه من، مربی و هم تیمی هایم وارد قرنطینه شدیم و در این شرایط تمرینات ممکن را انجام می دهیم. با توجه به لغو شدن رقابت های انتخابی المپیک و سپس تعویق المپیک نیز فعلا تمریناتی داریم که بدنم افت نکند و در شرایط آماده باقی بماند.

 

------------------------------------

وی درباره تحویل سال نو نیز گفت: امسال شرایط منحصر به فردی داشتم. قرار بود پیش از تحویل سال راهی ابوظبی شوم و در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنم که این رقابت ها به تعویق افتاد. من در اسپانیا ماندم و تمرین کردم که ویروس کرونا در این کشور نیز شیوع پیدا کرد و با سرعت بسیار زیادی هم گسترش داشت. من هم در قرنطینه سال جدید را جشن گرفتم.

احمدی ادامه داد: با توجه به وضعیت خطرناک اسپانیا نمی توان از قرنطینه خارج شد و همچنین سفر کردن هم منطقی نبود و به همین دلیل اینجا مانده ام تا وضعیت مشخص شود. امیدوارم خیلی زود سلامت کامل به سراسر دنیا بازگردد و دوباره روزهای خوب برسد.

ملی پوش مهابادی بادبانی ایران که خود را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ آماده می کند، گفت: ما منتظر هستیم تا وضعیت مسابقات مشخص شود. کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی بادبانی هنوز چیزی را مشخص نکرده اند. ما هم منتظر هستیم. یکی از هم تیمی هایم سهمیه گرفته اما من و هم تیمی دیگرم باید مسابقه بدهیم. فعلا که هیچ چیز مشخص نیست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پاسخ به این سوال که شرایط تمرینی اش چطور است؟ بیان کرد: زمان برگزاری المپیک مشخص شده اما زمان مسابقات انتخابی نه. ما در قرنطینه تمرین داریم. رکاب می زنم و با ارگو کار می کنم تا بدنم آماده بماند. با بهتر شدن شرایط و اوضاع هم دوباره تمرینات اصلی را از سر می گیریم. امیدوارم فعلا همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود و بیشتر از این مردم جهان با مشکلات مواجه نشوند.

احمد احمدی در پایان گفت: از همه مردم عزیز ایران هم می خواهم که قرنطینه را رعایت کنند. این روزها می گذرد و با کمک هم می توانیم خیلی سریع ویروس را ریشه کن کنیم. از تمامی پزشکان، پرستان و کادرهای درمانی هم تشکر می کنم که این روزها واقعا از جان خود مایه می گذارند. امیدوارم همگی سالم و سلامت باشند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی